En første gang for alt..

Gud bedre.. Jeg.Er.Så.Brent! Ååå, selv med et halvt malingsspann foundation lyser den tomatrøde fargen i kinnene mine igjennom. Huff at jeg aldri kan lære! Fire timer lå jeg ute i 23 hete varmegrader i går, og jammen ga det resultater. Jeg føler meg sommerbrun på ryggen allerede, og juni har ikke engang startet. Hurra!

Dette maiværet leverer så innmari! Halv seks sto bestis på døren min, og da var det klart for litt skalldyr og is på fiskebrygga. Jeg kan faktisk ikke tenke meg noe hyggeligere måte å tilbringe en sommerdag som dette på. Som vi lo, skravlet og koste oss med hver vår tallerken blåskjell, reker, og pommes frites. Mmm! Til og med en tallerken østers prøvde vi oss på. Ja, prøvde. Vi ville nesten kaste opp over bordet begge to, og konkluderte med at overhode ingen virkelig kan mene at det havgugget der smaker godt. Jeg elsker mer eller mindre alt som kommer fra havet, og spiser både blåskjell, kamskjell, og hjerteskjell, men denne grå geléklumpen her…. Fysj. Selv dynket i sitron, soya og dill, ville det ikke ned.

– Første møte med østers –



Nå skal jeg smøre mitt brente ansikt med faktor 50 og komme meg ut i hagen igjen for en siste soleomgang før Bortelid. Jeg har lyst til å dra på stranda, sole meg med venninner, ta årets første bad og bare nyte uten bekymringer i dag, men det er seks puggedager igjen til eksamen, og tanken på det gir meg en ekkel klump i magen. Jeg har enda MYE å lære meg før jeg kan føle meg klar til slutteksamen, men med riktig konsentrasjon er det utrolig hvor mye som kan sette seg på seks intensive døgn. Dette skal gå fint! Både for meg og dere andre som bare har dager igjen å lese på! Bruk tiden godt og tenk på sommerferien som venter like rundt hjørnet <3


– Snapshots from yesterdays happy hour –


10 kommentarer
    1. Du er så flink! Selv har jeg min føste eksamen i jus til tirsdag, så blir puggehelg på meg. Ha en fin helg <3

    2. Bare et lite tips, hvis du er solbrendt må du IKKE smøre deg med faktor over 15 (faktor 15 eller lavere er det du må bruke der du er brent). Da stenger du inne solbrentheten og den vil være der mye lenger. Det lærte jeg av en som jobbet på et apotek i Spania etter jeg kom inn seende ut som en tomat over alt
      Ha en super dag videre

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg