– Årets første sommerdag –



– The Very First Day Of Summer –

God morgen og hei torsdag! Her kommer et bildedryss fra gårsdagens timer ute i 20 varmegrader. I dag melder de 23(!) her, så nå skal jeg legge meg ut på den grønne plenen min med en stykk vannmelon og en stykk pensumbok. Ah! Denne måten å studere på er bare upåklagelig. Fy så digg!


Annika og jeg lå som nevnt flere timer på dette berget i går, før vi pakket sakene og tok turen videre til Siri for litt deilig mat. Hun serverte oss vegetarlasagne med salat, og en helt NYDELIG ostekake i porsjonsglass til dessert, og denne var altså så god at jeg måtte snike til meg oppskrift så jeg kunne dele den videre med dere lesere. Bare å glede seg til eksamenskjør er over, for da er bloggeguri tilbake med deilige, friske oppskrifter til sommeren!


Vi ble hos Siri helt til nærmere elleve om kvelden, og så tuslet vi hjem hver for oss og hoppet under dyna. I dag har jeg tilbrakt morgentimene på lesing, og det med noe som må være årets sunneste frokost. Det var Selini som tipset meg om det i går, og til tross for at det både høres og ser motbydelig ut så smakte det faktisk superdigg! Chilli-tunfisk på boks blandet med bønnemix! -Og en liten dæsj majones dersom blandingen blir for sterkt. Ny fast frokokst her i hus!


Nå skal jeg se og få limt fast enda litt mer sykepleie-kunnskap på hjernen min, huske å smøre meg med litt solkrem mellom slagene og spise opp en hel vannmelon helt på egenhånd. -Så kan jeg snart begynne å glede meg til helgen! Lørdag morgen kommer farmor og farfar og henter meg fra Bortelid! Jeg tenkte jeg skulle ta meg et par lesedager på fjellet denne måneden, og nå som de melder knallvær, må jeg bare slå til. Ah, det skal bli helskjønt med noen nye, fine puggeomgivelser.


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg