A Little Behind the scenes

Her kommer noen behind the scenes-snapshots fra fredagen med Hannemor. Det er jammen godt å ha fotografen tilbake! -Selv om jeg har fått supergod hjelp fra andre venninner også, mens Hanne den siste måneden har ligget i sykesengen etter skulderoperasjon. Stakkars, det var egentlig ikke innafor å starte med fotograferingsbevegelser allerede nå i helgen, men hun hadde visst savnet det sånn at hun ikke klarte dy seg lengre. Haha! Aldri møtt noen som faktisk synes det er gøy å ta bilder av meg, men okei! Klager ikke akkurat på det!

Hanne hadde til og med tatt med seg Anita (som også går på studiet vårt) som ekstrahjelp sånn i tilfelle armen skulle streike, og etter x antall bilder måtte jammen hun også trå til med litt knipsing. Hihi. Dream team altså! Moro at det faktisk er noen fra klassen som hjelper meg med bloggeriet om dagen <3 Det hadde jeg ikke sett for meg da jeg sendte ut fotograf-forespørsel her for et halvt år siden. Sykepleierstudenter altså.. Duger til så mangt! 

– Bloggen til Hannemor kan dere sjekke ut HER

Lille linselusa <3 Verken Anita eller meg var klar over at Hanne knipset disse speilbildene, så da vi gikk igjennom minnebrikken etter fotoseansen ville vi jo nesten knekke sammen av enkelte blinkskudd. Åh, ja til flere snikbilder!


Nå har jeg akkurat fått i meg litt restemiddag, og skal faktisk prøve å finne roen til å sette på en film. Jeg skal på skolen i morgen tidlig og bli der hele dagen, så jeg kjenner at jeg bare ikke orker å dra frem bøkene igjen nå. Jeg får finne meg en ordentlig spenningsfilm å snurre i stedet. Det er det eneste jeg ikke sovner til om dagen <3 Måtte dere få en finfin søndagskveld dere også, med litt avslapning og kos!

– Always shooting with Canon Eos 6D –



12 kommentarer

Siste innlegg