– Tretten kjoler for 17. mai –

Affiliateslenker
Her kommer en liten god morgen hilsen fra meg til deg før tirsdagen settes i gang! Jeg skal på skolen hvert øyeblikk for å starte på årets siste innleveringsoppgave, og om to dager skal den være levert og fremført i en muntlig høring foran femti elever. Ikke min favorittmåte å vise kompetanse på i skolesammenheng, men må man så må man! Heldigvis er jeg ikke alene om å ville tisse på meg før disse fremførelsene. Hehe! La oss bare si det skal bli greit å få denne uken overstått. 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER

Over og under her har jeg plukket meg ut tretten favoritter til årets 17.mai feiring! -Sånn til dere som ikke har noe bunad i skapet! Hihi. Håper dere ser noe dere liker, for nå begynner det virkelig å tynnes ut i både utvalg og størrelser. Er det noe folk er flinke til å være tidlig ute med, så er det visst kjøp av 17.mai kjole! Mine absolutte favoritter her er 1,4,7,10 og 11. Haha, klarte ikke velge mindre enn halvparten altså. Nr. 11 klikket jeg faktisk hjem selv til kveldens danse-festligheter. Vil jo nødig gå på byen i min dyrebare bunad <3

7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER 13. HER


Har du en favoritt eller to blant disse?
Se resten av utvalget til Nelly HER

17 kommentarer
    1. Jeg har nr 4 i mange forskjellige farger, den er kjempefin! Men den vil nok bli lang på deg hvis du ikke har veldig høye hæler. Jeg er 175 og den soper i bakken med flate sko.

    2. hei! ønsker deg lykke til med fremførelsen:) selv skal jeg holde et 30 minutters foredrag på engelsk om noen dager, så nei, som du sier er du er absolutt ikke alene om å være ikke bare litt, men kjempenervøs. gleder meg til å få det ut av verden!

    3. Hei! Denne kommentaren har ikke noe med innlegget å gjøre, men spør likevel 🙂 Lurer på om du har noen tips til resturanter, barer og utesteder i Stavanger? 🙂 Jeg og kjæresten skal der i pinsehelgen sammen med et annet par men har ikke vert der siden jeg var liten.

    4. ngbrg: Åh, dersom du ikke alt har fremført må du ha masse masse lykke til! Vi gjennomførte i dag og den følelsen når man er ferdig… haha helt nydelig! 😀

    5. Sandra: Hallo Sandra! Huff, her er nok ikke jeg den riktige å spørre. Jeg har bodd i Stavanger i tolv år, men det var mine første tolv år så jeg gikk verken på noe særlig av barer eller restauranter i de dager. Hehe! Nå i senere tid har jeg stort sett endt opp på kinarestauranter eller Egon under Stavangerbesøkene mine, og det er kanskje ikke akkurat noe å tipse om :’D Angående utesteder så har jeg bare vært på et i Stavanger by, og det er Hall Toll eller hvordan det skrives. Det er veldig stort og greit. Veldig fin lounge-stemning i første etasje med bar og godt med sitteplasser, og litt mer låvefest-stemning i øverste etasje med VIP område og dansegulv. Haha, det var ihvertfall mitt inntrykk 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg