– My Friday Night –

God lørdagsmorgen alle sammen. Eller formiddag er det vel blitt? Det har ikke hendt all verdens siden sist, selv om det er et døgn siden forrige post. Jeg hadde min siste vakt på jobb i går og dro rett til byen etter det for å handle inn på blomster og vin til kveldens innflytningsfest. I går var det Annika og mannen som hadde invitert en hel gjeng hjem til seg, og der koste jeg meg i hele fem timer med fine folk, skåling og beerpong spilling. Først nærmere halv ett begynte jeg å vurdere byen eller sengen, og heldigvis var jeg lur nok til å gå for sistnevnte.

– Innflytningsfest at besties crib –

I dag våknet jeg opp superuthvilt allerede klokken 09.00, og ettersom sola skinner og gradstokken viser 16 + utenfor, skal jeg hive på treningstightsen hvert øyeblikk og komme meg ut på en ny, frisk tur. Det begynner å bli noen dager siden forrige!

Sole meg skal jeg definitivt også gjøre denne nydelige vårdagen! Så fort jeg er tilbake fra min lille ekspedisjon skal bikinien på, pensumbøkene frem og koseteppe legges ut i hagen. Jeg må bare en tur på butikken for å handle inn vannmelon først. Ingen soleseanse uten vannmelon! Mmm <3

Håper det står bra til med dere alle, og at helgen behandler dere bra. Kanskje dere har noe spennende på agendaen i kveld? Jeg har blitt invitert på flere morsomheter selv denne lørdagen, men jeg orker rett og slett ikke mer festligheter nå. Haha, i dag har jeg bare bestemt meg for å slappe av, nyte været, lese (MYE) og ta det med ro. Hver eneste fridag jeg har hatt de siste ukene har jeg proppet med sosialisering, så i kveld kjenner jeg det skal bli mer enn greit å bare være meg. 

Ikke glem å nyyte dette ville været dere også!

9 kommentarer
    1. Alltid koselig med innflytningsfest og gode venner! Kos deg ute i sola i dag! Det skal jeg også gjøre!

    2. Hei! Vet du er i en krevende periode når det kommer til pugging, og lurer rett og slett på åssen du klarer å holde deg motivert og positiv til det? Åssen klarer du å bestemme deg for å sette av hele dagen til pugging, og faktisk gjennomføre det uten å bli distrahert, drøye tiden eller grue deg til å starte?

    3. Har ikke fått lest bloggen din på et par uker nå, så jeg bladde meg nedover. Fant posten din om betakaroten og ble sååå glad!! På bildene ser det ut som at pillene er ganske små i str. så jeg bestilte med en gang. HÅPER pillene er ca. like store som det ser ut på bildene i hvert fall. Klarer nemlig ikke svelge piller ..
      Takk! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg