– Preparing for summer –

Annonse

Eeendelig melder yr om vårvarme i Kristiansand by! Eller ikke bare yr, men også bestemor! Hun vet hvor mye jeg bryr meg om været, så da hun like før helgen leste at vårvarmen nå endelig skal inntreffe sørlandet, var det første hun gjorde å sende meg en melding. “Juhuuuu! Da skal badedrakten på”, fikk hun til svar, og nå har jeg tatt mine første tabletter med betakaroten for sesongen. Hihi, syv dager med sol og 14-15 dager har vi i vente den kommende uken, og når den slags temperaturer meldes, kan vi under soltimene i Kristiansand alltid plusse på fire, fem grader. Ettersom det var sludd senest for et par dager siden, tror jeg ikke at jeg satser på noe bad i havet, men noen soletimer i hagen skal jeg ihvertfall huke av på den nye ukens to-do liste. *MEGAGLIS*

Det er nå snart fem år siden jeg oppdaget disse betakaroten-tablettene på en reklamesnutt på tven, og klikket hjem en pakke selv så jeg skulle bli brun til Mexicoferien min. Jeg startet på dem med en gang de dumpet ned i postkassen og etter to uker i den sterke solen var jeg… Ja, dere kan jo google “Martheborge Mexico” og ta en titt selv. Jeg var så sjokkert over hvor effektivt produktet var at jeg faktisk skrev et ubetalt innlegg om tablettene med resultatbilder noen måneder etter at jeg kom hjem. 


I dag er jeg fremdeles like oppslukt av denne dype fargen som for fem år siden, men vitamintilskuddet er ikke bare gunstig for å oppnå brunfarge på kroppen. Det hjelper mot soleksem og solbrenthet også! -Noe de aller aller fleste av oss en gang i løpet av sommermånedene gjerne blir plaget med. Det er jo så innmari fort gjort å gå på en solsmell! Man skal selvfølgelig aldri erstatte solkremen for betakaroten, men virkestoffene her er virkelig forebyggende.

– Hvordan oppnå den optimale brunfargen –
1. Ta én tablett betakaroten daglig så fort som mulig fra og med mai måned, og vær flink til å ta den hver dag helt til sommertemperaturen kommer, og du endelig skal eksponere kroppen din for sollys. Da har hudpigmentene dine rukket å bli optimale, og fargen setter seg raskere enn noen gang. 

2. Fortsett med 1 tablett daglig ut sommermånedene, og du vil ikke bare oppnå en dyp, gyllenbrun farge over hele kroppen (ja også armer og ansikt), men også motvirke soleksem og solbrenthet som igjen hindrer tidlig aldring. Win, win?

3. Når du nå først sitter med denne nydelige fargen i juli/august, er det kjedelig å miste den igjen så fort skolen starter og du ikke lengre har tid til late dager på solsengen! Fortsett derfor med 1 betakaroten tablett også en måneds tid etter soleksponeringen. Da vil du legge merke til at brunfargen holder dobbelt så lenge.

Det er ikke bare jeg som har fem års erfaring med dette produktet i år, men også omtrent hele venninneflokken min har gått på tablettene helt siden våren 2012. Til og med den litt grå brunfargen du vanligvis får av å ligge i solariumet blir gyllen og fin etter noen uker på de originale betakaroten tablettene. Bare prøv selv! Dere kommer til å bli akkurat like fornøyde som det jeg er med både levering, kvalitet og service. En pakke inneholder 60 doser og fås nå til 149kr HER. Etter å ha betalt for flere pakker selv, kan jeg med hånden på hjerte fortelle at de kronene er verdt den glade overraskelsen. Ikke behøver du å abonnere på produktet heller. Du kan på nettsiden velge å bare kjøpe én leveranse og prøve ut dette i en periode før du eventuelt binder deg til faste leveranser.

Klikk hjem pakken nå så får du nyte fargen hele sommeren, og ikke bare slutten av den <3
Spør hvis dere lurer på noe! Jeg har som sagt noen år med betakaroten-erfaring bak meg.

14 kommentarer
    1. Selv kan jeg også si at dette er et fantastisk produkt! Elsker desse tablettene! Og jeg må bare få sagt at du ser helt nydelig ut som alltid!

    2. Om bare jeg og så sånn ut i eksamensperioden! Her er det smågodt og potetgull som må til for å komme seg gjennom dagene gitt, men spørs om jeg må droppe det etter å ha sett disse bildene, haha!

    3. Liker du best bikinier med stropper, eller “truseaktige” bikinier? Om du skjønner?
      Litt teit spm, men jeg finner aldri bikiniunderdeler som passer. Enten dekker de ikke rompa, eller så ser det ut som om jeg har vært uheldig :-/

    4. se.: Heisann! Jeg liker best de med snøring på sidene som jeg kan justere strammingen på selv 🙂 Synes alltid de blir finest på, men jeg skjønner problemet ditt. Det er ikke så enkelt å finne noe som passer perfekt bak i stumpen. Enten er de alt for store eller så er de så stramme at selv den tynneste får problemer. Hehe! Ikke godt å si hvordan en skal løse det problemet altså 😀

    5. Julie M: Haha, kjenner meg igjen! Jeg kommer til å ha det på akkurat samme måte neste uke, når min periode starter for fullt. Hehe 😀 Treningen kan vi ta igjen etterpå 😀 Nå er det viktigst at hjernen får sukker! Hehehe.

    6. Hva slags størrelse har du i bikinioverdelen? Er de små i størrelse? Er så vanskelig å finne noen som passer…

    7. Ahh, søren og! Det var desse eg var på leit etter før eg reiste i fjor.. Fant dei ikkje nåken plasser, og kunne ikkje komme på ka dei heite!! Baah.. Sku hatt eit brett og to no, men dei sender vel ikkje til usa :p Er seriøst dei beste betakaroten eg har prøvd! Får jo ikkje soleksem med dei heller 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg