When Life Gives You a Sunny Day

-Så tar du den i bruk! For noen nydelige timer jeg har hatt ute i skogen alene i finværet denne uken. Ja, jeg kunne godt delt turene mine med en hund, men foruten om den mangelen der så kunne jeg ikke fått det bedre. Jeg trasket rundt i nabolagets skog to timer i går ettermiddag, og det var altså så nydelig at jeg bestemte meg for å ta meg en morgentur igjen i dag, dersom været spilte på lag. -Og det gjorde det heldigvis! Jeg skal ærlig innrømme at jeg følte meg som en idiot da jeg trasket gjennom nabolaget i fullt turutstyr med kamera og termos i hånden klokken 10.00 i dag tidlig, men skal man på tur, så skal man på tur! To og en halv time har jeg vært ute i finværet denne torsdagen, knipset bilder, hørt på fuglekvitring, plukket ville blomster og bare stoorkost meg i mitt eget selskap.



– Snapshots from this morning –

Justneshalvøya er bare helt nydelig.. Virkelig. Måtte det dukke opp en splitter ny leilighet til salgs her i sommer, for akkurat nå kan jeg faktisk ikke tenke meg å flytte på rumpa mi! Det tok meg kanskje seks måneder å finne disse fantastiske turstiene, men jeg fant frem innen våren ankom, og det er jeg glad for. Fy så flott det er her! Jeg har skog, hav, berg, bukter, strender og de mest idylliske løpestier bare fem minutter fra leiligheten min!


– Welcome to my neighborhood ​-

Jeg er helt nødt til å begynne å nyte denne naturen litt mer fremover. I går var jeg bare på ei litta oppdagelsesferd, og i dag var jeg på jakt etter den perfekte løpeløypa. Det fant jeg, så nå fremover skal de ikke-eksisterende Fresh-besøkene mine erstattet med friske løpeturer ute i skogen <3 Ah, jeg gleder meg!



Er det ikke flott? Jeg fant til og med frem til den berømte trollskogen i dag! Jeg har lett etter den i hele vinter uten hell, men i dag.. etter et par timers trasking befant jeg meg plutselig foran tre troll-statuer i skogen. Hihi, koseligste! Nei, Justneshalvøya bare leverer og leverer om dagen, og det gjør været også! Nå må bare den sure vinden forsvinne og varmegradene øke. Vi er snart i mai, og DA har jeg troa på litt ordentlig vårvarme <3

6 kommentarer
    1. For en herlig morgen, og ikke minst turområde! Må si jeg savner norsk natur en smule når jeg ser disse bildene 🙂 Nyyt våren, Marthe! <3

    2. åå elsker den positive energien din!
      Er på bachelorgruppe med ei som har den verste innstillingen til absolutt alt, så det hjelper veldig å titte innom her 🙂

    3. For noen flotte bilder. Trollskogen ja. Der er det flott. Det er forresten en leilighet på Justneshalvøya som har stått til salgs en stund. Den er litt for høyt priset. En lik leilighet ble solgt for 1990000 i august i fjor så jeg hadde ikke bydd over 2 mill for den i.o.m at den kun er 60 kvadrat, men den er ny og fin: finnkode: 94059962

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg