Tomorrow’s Birthday Dress

Hallo hallo! Ville bare titte innom for å vise dere min nyeste variant i kjolegarderoben! En superfin sak som jeg tenkte jeg skulle bære i bursdagsfeiringen her i morgen. Eller vi får se. Jeg har med flere varianter, så dagsformen får vel ta den avgjørelsen. -Men er den ikke lekker? Herlighet så fin jeg følte meg i den da jeg prøvde den på for første gang lørdag formiddag. Så innmari elegant med den åpne ryggen, knytingen og det lette stoffet i lys lilla. Passer perfekt til både bursdag, andre selskap eller en cocktail-kveld med venninnene på byen!

– Tomorrow i’m wearing –

Nå kom tante akkurat på døren her med to digre kaker til morgendagen, og en hel bærepose med hjemmelagde nordlandslefser(!). Jeg vet ikke om dere har smakt eller i det hele tatt hørt om nordlandslefser før, men det er helt… latterlig godt. Både med vanlig smør og sjokoladekrem på. Woaah! Sikler bare av tanken på alt vi skal dytte i oss i morgen <3 Bursdager altså! Skulle ønske familien var litt større så vi kunne hatt feiringer som dette enda litt oftere. Det er virkelig det koseligste som finnes. -Enten vi er fire eller sytti familiemedlemmer rundt bordet <3 

Jeg har enda ikke fått slått meg til ro med en film for kvelden, så dersom dere skulle ha et tips å komme med på den fronten så er jeg fremdeles veldig åpen for det. Jeg skal inn på Viaplay og jakte litt nå hvert øyeblikk, så det er bare å fyre løs med filmer i alle slags sjangre! Jeg leste nemlig ut den nye romanen min allerede i går kveld, og ettersom jeg ikke fant meg noe ny, spennende bok på bokforhandleren i dag, blir det filmtitting på denne resten av påska!


– Kjole fra Bubbleroom, Pumps fra Missguided – 

Dere må uansett ha en fortsatt fin tirsdagskveld <3 

21 kommentarer

Siste innlegg