Påskehilsen fra Stavanger

Hallo fra Stavanger by, og riktig god påske får vel jeg si nå! Ihvertfall til dere som er like heldige som meg og faktisk har denne ferieuken. Gud så godt det smaker med litt fri! Noen har kanskje reist på fjellet allerede, og flyttet inn i nettfrie soner for de neste dagene? Eller har alle 4G i 2017? Haha, ikke vet jeg, men jeg krysser fingrene for at noen blir igjen for å jobbe og lese litt blogg i påska og <3

– Lately i’ve been reading – 

I skrivende stund sitter jeg i sofaen og nyter meg! -Stappmett og klar for å gå løs på dagens roman! Jeg la bevisst igjen alt av pensumbøker hjemme, fordi jeg visste besta hadde kjøpt boken “Paris for én”, av Jojo Moyes til meg. En nydelig, romantisk historie på bare 200 små sider. Jeg startet på den i går kveld og er allerede halvveis, så den er nok utlest i løpet av dagen tenker jeg! Absolutt verdt å gå til innkjøp av, dersom du trenger en pause fra skolebøkene. Det kjente ihvertfall jeg at var på sin plass nå!

Til tross for at solen skinner og fuglene kvitrer som aldri før, har jeg ikke tenkt til å plassere så mye som en tå utenfor døren i dag. Jeg skal sitte akkurat sånn, bare innpakket i teppe og lese, sove og slappe av helt til finalen av ungkarskvinnen i kveld. Mihi! Jeg finner så sjeldent roen til å ha slike dager hjemme i Kristiansand hvor det alltid er noe jeg bør, må eller vil finne på, så nå skal jeg bare nyte litt. Påskeegg har jeg også fått utdelt denne uken, av både Geir og hu besta, så noe godt å tygge på har jeg nå en brååde av <3 Mmm!

Påskehilsen fra meg til deg enten du har ferie eller ei 🙂 
Noen som har lest denne boken allerede? Hva synes dere?

8 kommentarer
    1. Håper du få det fint i Stavanger! Og kos deg masse med smågodt, bok og ferie! Det skal jeg også gjøre!

    2. Lurer på når du har tenkt til å svare på del 2 på spm.runden… er allerede en måned siden del 1 kom…er så spent

    3. Dette ser jo ut som en perfekt måte å tilbringe påsken på! Jeg har selv lest boken, jeg likte den fordi den var søt og romantisk, men jeg likte den ikke like godt som de andre romanene til Jojo Moyes da den var alt for tynn og lettlest etter min mening. God påske til deg og dine, kjære, fine Marthe! <3

    4. Åh er den i kveld?? På VG står det episode 11 av 12. Men er detdobbeltepisode?
      Ønsker den en riktig god påske🐣 Jeg kommer nok til å klikke meg inn hver dag☺

    5. Madelen: Gjør det? Hmm, nei jeg tror bare det er en episode, men jeg er ikke sikker! Vet ihvertfall at det starter 21.30 på FEM 😀 Tusen takk Madelen! Det er herlig å høre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg