Antrekk – 080417

Hei og riktig god lørdag alle sammen! Har dere noe hyggelig på planen denne helgen? Jeg har ihvertfall så mye at jeg ikke helt har kontroll på verken hva eller hvor. Hele formiddagen min i dag har gått til bildeknipsing i finværet, og nå skal jeg hvert øyeblikk gjøre meg klar for nok en festlig lørdagskveld. Føler meg helt vill om dagen som er så mye ute på byen, men det skjer så mye moro for tiden! Dessuten gir ikke akkurat dette nydelige vårværet meg lyst til å sitte innendørs når helgen kommer og jeg endelig har litt fri!

Nå er også påskeuken i gang, og venninner fra både Bodø og Sandefjord kom i dag hjem for å ta ferien sin i sør. Jeg reiser jo bort nå for å besøke min egen familie i Stavanger, men jeg rekker å bli med på én kveld hvor hele jentegjengen er samlet først <3 Om to små timer hopper jeg og finkjolen min avgårde til den andre siden av byen for å skravle med mine alle beste jenter og kjærestene deres. Gleder meg som en unge til å bare ha alle under samme tak igjen! For en lørdagskveld dette her skal bli.. Håper dere får det like fint som oss!
 

Et splitter nytt antrekk kommer her! Jeg fant noen lyse, lekre vårplagg i byen en ettermiddag tidligere denne uken, og i dag fikk bestis og jeg endelig tid til å knipse noen bilder av alle innkjøpene på. Hope you like it. Jeg falt ihvertfall pladask for denne lys grønne toppen her. 99kr betalte jeg for den! Hva da kupp? Mer av innkjøpene skal dere få siden <3


– Pumps fra Bershka, Bukse fra Bikbok, Belte fra Gina Tricot, Topp fra H&M –

Nå må dere ha en strålende lørdagskveld!
Skal ikke se bortifra at dere hører mer fra meg og glasset mitt på snap i kveld..

21 kommentarer
    1. Nydelig antrekk! Du er så inspirerende på klesfronten og ellers også! Du er selvsagt også super fin som vanlig!
      Kos deg masse I kveld!

    2. Så fine bilder! 🙂 kjempefin bukse! Jeg har en lignende, men den er så gjennomsiktig pga tynt stoff. Er denne det også?:) og hvis den er, hva pleier du å ha under da? Syntes det kan se litt Harry ut hvis man kan se gstrengen gjennom, men syntes det ser stygt ut hvis man ser trusa. Haha skjønner du hva jeg mener 🙂

    3. Christine: Tusen takk :’) Nei, denne er ikke gjennomsiktig i det hele tatt. Jeg pleier alltid å prøve på slike bukser i redsel for at de skal være gjennomsiktige som du sier. Jeg har dessverre ikke noen gode triks å komme med på den fronten, så mine bukser som er tynne i stoffet ender bare opp med å ligge ubrukt i skuffen :/

    4. V: Tja! Du kan jo prøve å gjøre som meg, å kjøpe en størrelse for liten så de virkelig sitter bom fast inni der 😀 Det var ihvertfall strategien jeg gikk for her! Hehehe

    5. Takk for svar! Et tips til bukser som er gjennomsiktig, prøv med hudfarget undertøy. Hvitt blir ofte litt for hardt, mens hudfarget ikke syns så godt😊

    6. Hei, Marthe!
      For et antrekk som alltid! Du inspirerer meg på så mange måter, og jeg har fulgt bloggen din lenge. Derfor velger jeg å henvende meg til deg nå for litt råd. Jeg har fulgt bloggen din fra du var i et forhold med Jonas og mens du var i et forhold med Daniel. Det jeg prøver å komme fram til er at hvordan vet man når man bør gi slipp på et forhold? Jeg har vært i et forhold i flere år nå, men har hatt mine tvil om framtiden ganske ofte i det siste. Er livredd for at jeg kommer til å angre resten av livet hvis det blir slutt. Samtliglig vet jeg ikke om dette er mannen jeg ser i framtiden? Har du noen gode råd?

    7. Elsker stilen din<3
      Stilen din er så inspirerende 🙂 åssen str i buksa? Har og sett på samme buksa bare i svart 🙂 ha en fin dag 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg