New in – Bedroom Details

Affiliateslenker

Puh! Nå er det en stykk sliten dame som sitter og oppdaterer dere. Jeg har hatt en helt suveren dag på “jobb” i praksis, men etter et par netter med liitt for lite søvn kjennes det ut som at hodet snart skal sprenge. Planen var vel egentlig å ta et par timer på puta med en gang jeg kom hjem, men dere vet vel hvordan det er… “Må bare fikse det først, lage meg middag, ordne det som skulle vært gjort i går.. dusje litt.. handle litt… Herligferd. Aldri i livet om jeg finner roen til noe ettermiddagslur. 

– Nytt sentegøy i hvitt lin HER

Selv ikke når soveplassen ser ut som et paradis på jord. Fy så fornøyd jeg er med mine nye, søte soveromsdetaljer. Det er jammen ikke mye som skal til alltid! Et nytt sett kvalitets-sengetøy og et nytt sengeteppe med matchende pynteputer til? Woah! Har dere sett så koselig? Jeg hadde Cathrine på besøk da jeg redde opp sengen med Ellos-varene mine i går, og vi ble begge bare stående og glise fra øre til øre over det delikate synet foran oss.. Hehe, tenk å bli så innmari glad bare over synet av en pent oppredd seng? Vi jenter er vel sære…  

– Pastellrosa sengeteppe HER, matchende pynteputer HER

Nå skal jeg sette meg ned med en skål sjokolade og litt skrible-forberedelser til morgendagen. I morgen tidlig kommer nemlig læreren min på praksis-stedet mitt for å ta en vurdering rundt hvor jeg står så langt i læringsprosessen! Spent på hvordan det går! Neida, vi er bare halvveis og jeg føler jeg har lært så mye allerede at jeg ikke kan forstå annet enn at det skal gå fint <3 Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld, så håper jeg vi sees igjen her i morgen!

– Lampen er fra Jotex, og bildene fra Desenio –

20 kommentarer

Siste innlegg