Fra blåmandag til gladmandag

God kveld alle sammen! Vet dere hva? Jeg har smilt sånn denne mandagen at jeg kjenner det river i kinnene etter litt for hyppige muskulatur-spenninger! Ikke vet jeg hva som plutselig skjedde, for morgenen startet egentlig veldig så som så.. Humøret mitt var bare ikke der det pleier å være frem til klokken slo 16.00 i ettermiddag.. -Men så vet dere.. kom en stykk bestis og banket på ytterdøren min. Siden har jeg ledd meg gul og blå.

Vi har knipset enda flere bloggbilder i finværet i ettermiddag, vært på posten og hentet enda flere pakker, og ja.. rett og slett pimpet soverommet mitt! Herregud så fint det ble! Jeg skal vise dere alle mine siste innkjøp i en egen post snarest, og fortelle hvor alle detaljene er fra.

-Mens jeg styrte på med bildeknipsing av soveromsdetaljer, sto bestis og seriøst ryddet hele leiligheten min frivillig, tok oppvasken fra hånd da maskinen var full, og planla resten av mandagskvelden vår.. “Jeg går hjem en time nå, så du får blogget i fred, så kommer jeg tilbake til ungkarskvinnen med hjemmelaget middag til deg”… Jeg vet ikke hva jeg skal si engang. Er det normalt å ha sånne venninner? Jeg elsker den jenta. 

Nå sitter vi her med tente stearinlys og venter på ukens høydepunkt! -Jeg med en varm pastatallerken foran meg, og bestis med sjokolademousse, jordbær og popcorn. Hun tok like godt med dessert og hun.. Åh, jeg får ikke sagt det nok <3 Alle skulle hatt en Cathrine i livet sitt.

– Shorts fra Gina Tricot, Belte fra New Yorker, Genser fra Bikbok, Pumps fra missguided –

Håper kvelden deres blir like fin som vår! 
Antrekket er fra gårsdagen <3 (Jeg var innendørs hele dagen)

10 kommentarer

Siste innlegg