Søndagshygge med frokostbesøk

Goood mandagsmorgen alle sammen! I dag var det HARDT å stå opp altså. Jeg har hatt nok en fantastisk helg, bare proppfull av moro, men de fridagene har en tendens til å gå litt for fort til tider. Jeg har hatt langhelg, brukt en hel dag på jålerier og kos, danset rumpen av meg på byen med herlige medstudenter, hatt søndagshygge med bestis, og vært på min aller første visning på en leilighet som jeg forelsket meg fullstendig i.. Ja jeg så til og med for meg mitt fremtidige hundehus i hagen! Haha, men kan man virkelig gå for det første og beste man kommer over? Jeg føler jeg har begått den feilen litt for mange ganger før, både under mine tidligere hestekjøp ooog valg av menn. Heh! Det har liksom ikke fungert helt optimalt, så nå avventer jeg litt, og tenker meg nøye om før jeg slår til med noe som helst. Jeg har tross alt ikke dårlig tid.


Formen min var rimelig bra i går, til tross for at jeg var ute til langt på natt lørdag, så til frokostbesøket mitt serverte jeg noen hjemmebakte rundstykker med avokado og ost, litt ferske jordbær og… det beste av alt: Sjokomelk. Lurer meg på hvor mange sjokomelk-kartonger jeg har tømt det siste halvåret.. Det begynner vel å bli noen!

– Søndagshygge med frokostrundstykker –

Vi fikk knipset litt bloggbilder også i finværet i går, så nå er jeg klar for en ny, bedre uke med hyppigere kvalitetsposter! Det håper jeg dere også er klare for. -Så kjenner jeg på en liten ekstra motivasjonsboost denne mandagsmorgenen, for om fire små dager starter påskeferien min og da tar jeg turen til Stavanger by for å skåle for en av storfavorittene mine! Bestefar fyller 70 år, og det skal feires på skikkelig vis med god mat og familiehygge! Som vanlig føles det som hundre år siden sist jeg klemte på dem, så det skal smake så innmari godt nå!   


Jeg har en ny dag i praksis foran meg jeg, så nå hopper jeg avgårde for en dag med læring der, og så sees vi igjen her litt senere i dag! Måtte dere alle ha brukt søndagen godt, så det er en myk og god start som møter dere denne nye mandagsmorgenen <3  

9 kommentarer
    1. Kjempe koselig å ordne i stand slikt 🙂 fine bilder og rundtstykkene så knallgode ut! ha en fin uke i praksis 😀

    2. Klart du kan gå for den første og beste 😀 har gjort det ved begge mine leilighetskjøp og kunne ikke vært mer fornøyd 🙂

    3. Anonym: Jaa det gjør vi 😀 Kjempeheldige! -Så vi har jo egentlig bare syv uker med praksis. -Og ikke fulle uker engang. Bare fire dager i uken 🙂 Ville ikke klagd et sekund på den ordningen!

    4. Trine: Å ja, man kan jo være heldig! :’D Det er ikke for sent å by enda, men den var ikke så sentral som jeg gjerne skulle ønske, så jeg trenger ihvertfall litt mer tenketid <3 Heldig du er som har funnet drømmestedet ditt allerede!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg