Jålefredag og visningslørdag!

Sponset behandling

God lørdagsmorgen fra meg! Jeg har allerede vært på posten og hentet litt pakker i dag, og snart bærer det til byen for spising av crepes med Kristinemor. Nutella-crepes.. Mmm! Jeg har ikke sett henne siden skogsturen vår den søndagsformiddagen, så nå gleder jeg meg skikkelig til å få klemt på henne igjen! Ellers så skal vi på visning denne lørdagen! Wuhuu, min aller første visning dere. Er så spent! Jeg har egentlig ikke tittet på en eneste leilighet selv, men Kristine og mannen ser stadig etter aktuelle bosteder for meg, og i går dukket det opp en som skilte seg litt ekstra ut da! Planen er fremdeles ikke å kjøpe før til sommeren, men kjekt å komme seg på litt visninger likevel og se hvordan det hele fungerer! Christoffer får lære meg litt rundt hva jeg skal se etter og hva jeg skal spørre om, mens bestis får være med og vurdere det estetiske. Hehe, det er det vi to er gode på da..


I går ble rene jålefredagen for min del, og som jeg nyter dager som dette! Det er ingenting som føles bedre enn å bli dullet litt med en gang i blant. Vippene mine trengte påfyll, og Cathrine på klinikk Nova stilte opp som alltid. Jeg er jo i praksis om dagen og kan verken ha gelénegler, masse sminke eller en bråde med vippe-extentions så denne gang måtte jeg rett og slett be henne gjøre en halvferdig jobb og kun fylle på halvparten av vippene mine. Selv om jeg har vært avhengig av dette helt siden i fjor høst så har jeg enda helt vanvittig mange vipper igjen naturlig, så når bestis fyller på hver eneste en, kan jeg fort se festklar ut selv når jeg ikke har sminke på øynene! Til vanlig ville jeg jublet over den slags, men akkurat i praksis vil jeg gjerne bare ha litt fylde og lengde <3

Slik ble resultatet av det! Stakkars bestis kviet seg noe helt innmari for å ikke fullføre settet og gi meg den fylden jeg vanligvis har, men jeg syntes det ble dritfint! Akkurat passe lengde, og akkurat passe mengde til jobb <3 Føler meg liksom så dum når jeg går rundt kjempesyke mennesker som en annen jåle.

Heldige meg som har denne dama i hverdagen min. Stiller opp natt som dag for både venner, familie og kundene sine hun. I dag har hun jammen kjørt meg til posten for å hente pakker, og i morgen kommer hun også på besøk for å knipse på bilder i flere timer så neste ukes blogginnlegg kan bli litt flere og bedre enn de har vært akkurat denne <3 Det merkes at min faste fotograf “Hanne” har vært bortreist denne uken, men til hun er tilbake har Cath meldt seg som fotovikar hun. Krysser fingre og tær for strålende sol i morgen så vi kan få knipset en hau av gode bilder da!


Unner alle å ha ei venninne eller to som du bare vet du kan regne med til enhver tid. Cathrine kan du booke time hos til både vippe-extentions, brynstyling, gelénegler, ansiktsbehandlinger eller voksing HER. Eller du kan ringe Nova direkte og bestille på telefon-nummeret: 400 99 100.

Tusen takk for at du gang på gang gjør meg så fin og fjong <3 Helt RÅ er du.
Nå er jeg klar for bytur, visning ooog en liten fest med mine medstudenter!

16 kommentarer

Siste innlegg