A Weekend Full of Fun

– Kamskjell og dadler surret i bacon – 

At det går an å få skvist inn så mye moro på en og samme helg? Jeg digger det. Tre dager på rad har jeg vært ute og spist med fine venninner, og siden fredag tror jeg faktisk at jeg har fått et par nye favoritt-restauranter i byen! Slakter Sørensen som dere ser den gode maten her er fra, og byens mexicanske “Papito”. -Et sted med en hel HAU ulike taco og tequila-varianter! Yum, yum, yum. Kristiansand by er kanskje ikke den største, men spisested-utvalget har jeg aldri klaget på <3

I går bestilte Hanne og jeg fem forskjellige forretter og spiste til vi nesten sprakk. Ihvertfall jeg! Alt fra carpaccio, biff, kylling, focaccia, kamskjell, dadler og bacon sto på bordet, og neesten alt gikk ned i løpet av de 90 minuttene vi ble sittende. Deilig å slippe og måtte kokkelere middag for seg selv på en søndag!

Nå er jeg klar for hva enn den nye uken måtte bringe! De melder superfint vårvær også i dag, så etter praksis denne mandagen tenker jeg å hive på treningstightsen og ta økten min utendørs før jeg trasker til butikken for å fylle opp kjøleskapet. Jeg skrev en ny, spennende ukesmeny sent i går kveld, så jeg håper jeg får delt noen flere, smakfulle oppskrifter med dere senere denne uken <3 Nå ville jeg i første omgang bare titte innom for å ønske dere en knallstart på siste uke av mars måned!

Fine, fine Hannemor som har kommet inn i blogghverdagen og reddet alle fotograf-issues!

14 kommentarer
    1. Åå, fine deg! For ei herlig helg du har hatt! Vi står med håvene nedi flytteesker, for 3. gang på under eit år :p Siste stopp Florida! Håpe du har da fint 🙂

    2. Åh, det så jo bare helt fantastisk ut! Og så heldig dere på Sørlandet er som har fått fint vær, det venter jeg fortsatt på her… Ha en nydelig dag 😀

    3. Litt av en helg du har hatt, ser ut til at du har kost deg masse! <3 Håper du får en knall fin uke, og at den byr på mye fint <3

    4. Men Marthe da…. kastet du et glass ut på asfalten fordi du hadde en edderkopp i leiligheten??!.. Hahah, du er ikke sann, dør litt av deg altså😂 Du er nå i det minste ganske så herlig da, fine deg<3

    5. Camill: Hehehe! Jaa, det var meningen at jeg skulle treffe gresset så jeg bare kunne hente det igjen i dag tidlig da det var lyst, men det traff jeg akkurat ikke gitt! 😛 Jaja, sånn kan det gå!

    6. Malin H: Å, ja her er det altså helt nydelig om dagen. Ordentlig vårvær! 😀 Måtte dere få en smakebit på det dere også snart. Får jo en helt ny energi av disse temperaturene!

    7. Ida: Åå! Koselig å finne Ida i kommentarfeltet igjen 😀 Herlighet, som dere flytter på dere. Jaja, Florida hørtes på ingen måte feil ut det heller. Det er vel litt gøy å få oppleve litt av hvert også når dere først har flyttet så langt avgårde! 🙂 Nyt de siste månedene. Snart er det jo hjem til kalde Norge 😀 Hehe, tiden flyr!

    8. Hihi, eg er innom daglig altså, men kommenterer bare sjelden :p Nei, vi gleder oss virkelig! Blir liksom tilbake til ferie no, som om Phoenix har vært “kvardag” :p
      Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg