Daniel Wellington Classic Petite

Annonse

Den følelsen når postbudet kommer med en leveranse fra Daniel Wellington på døren! JAAA! Jeg rekker ikke å åpne boksen engang før gleden sprer seg i hele kroppen. Haha, bare eskene er jo til å dæve av. Så classy, rene og pene! I går, 15 mars lanserte DW en helt ny klokkekolleksjon, og denne fikk jeg en deilig smakebit av allerede forrige uke. Heldiggris? JA. Jeg ble så glad da jeg åpnet boksene og fikk øye på hva som skjulte seg inni der. Alvorlig talt. Den ene Daniel Wellington kolleksjonen er bare finere enn den andre.. Bare sjekk den nye klokkereima de nå har kommet med! Åh <3 Noe så gjennomført!

Den nye kolleksjonen kalles “Classic Petite” og består av den klokken jeg har på meg på bildet over her i både roségull og sølv med hvitt og sort ur. Ikke vet jeg hvordan man skal klare å velge bare én favoritt, for jeg har vært inne på nettsiden og sett alt, og de er virkelig like fine alle sammen.

Dette er faktisk også Daniel Wellington sin aller første variant på 32mm. Størrelsen er altså hakket mindre enn de vanlige DW klokkene som vi alle er så godt kjent med. Har du lyst til å klikke hjem en klokke selv, så kan jeg fortelle deg at du nå kan få 15% rabatt ved å skrive inn rabattkoden “MARTHE” i nettbutikken. Dette gjør du HER, og koden varer helt til 30 april, så fortvil ikke om du akkurat har klart å bruke opp hele marslønningen! Mihi. Ikke bare fungerer koden på den nye kolleksjonen, men også på alle andre klokkemodeller!

Har dere sett noe så stilfullt? Jeg tror faktisk at disse classic petite-klokkene passer til alt samme hvilken farge du går for.. Gleder meg til å ta dem i bruk til mange, freshe vårantrekk fremover! 


– Få 15% rabatt med koden “MARTHE” HER

Nå, hvilken farge likte dere best? Sølv eller roségull?
Jeg får ikke bestemt meg jeg.. Så glad for å ha dem begge i samlingen min!

23 kommentarer
    1. Hei Marthe! Digger bloggen din:) Du er så herlig og inspirerende!
      Er det slik at man må kjøpe klokkereim ved siden av klokkeuret, eller hører det med? Tenker mest på de originale klokkene.

    2. De er så stilfulle de klokkene, har lenge sett på en slik 😀
      Jeg er en sølv / grå person så min favoritt er nok den sølvfargede 😀

    3. Hedda: Å! Tusen takk Hedda 😀 Neida begge deler følger med, men du kan kjøpe ekstra reim i tillegg hvis du ønsker å variere litt for man kan flytte selve uret fra reim til reim. Veldig greit om man vil spare noen kroner på å ha to forskjellige farger 🙂

    4. Åhh, de var skikkelig fine. Vurderer å bestille meg! Vet du hvor mye man ca får i tollregning etterpå?

    5. Nå må alle dere som driver å reklamerer for DW seriøst skjerpe dere og opplyse om at det kommer toll når man bestiller fra deres nettside. MYE toll! Har selv opplevd det, og kjenner/vet om mange andre som også har opplevd det. Ser også flere som kommenterer dette under reklameinnleggene, men ingen svarer. Kan du vær så snill begynne å gjøre det? Jeg bestilte klokke fra DW til kjæresten min, kjempefornøyd med rabatten jeg hadde fått med bloggrabattkode, også to uker etterpå fikk jeg en saftig tollregning. Plis ta litt hensyn, og hvis (noe jeg tror de fleste vet, siden så mange har sagt ifra) dere vet at det kommer toll, skriv det i innlegget!!

    6. Fiiiin klokke!!! 🙂 Vil bare si at man får en regning på litt over 500kr av UPS etter at man har bestilt klokke, det er fraktselskapet og det står dessverre veldig dårlig info om det på sidene deres :-/

    7. Går det an å bare bestille den reima? 🙈 Har classic klokka med svart reim, men kunne tenkt meg den sølv-reima 😍

    8. Du bør gjerne nevne at man får en sinnsyk tollregning i tillegg, så det er ikke så mange kr å spare her. Mener vi fikk en regning på ca600 etter juletilbudet

    9. Kom gjerne innom vår DW Brand Store i Karl Johans gate 25. Slik slipper man toll og andre kjipe overraskelser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg