Okey monday, let’s do this!

God kveld kjære, gode dere! Nå er rumpa mi godt plassert mellom tepper og sofaputer, og der skal jeg love dere at den blir resten av kvelden. Puh, for en dag! Jeg føler jeg nesten akkurat kom hjem og skal jeg klare å stå opp til en ny dag i morgen så må jeg legge meg om halvannen time igjen! Haha, hvordan klarer dere å kombinere jobb med trening? Alvorlig talt? Jeg var ferdig halv fire, sto på mølla en halvtime senere og likevel (etter en handlerunde) var jeg ikke hjemme før halv syv. Okei, så skal det innrømmes at jeg snek inn en 18 minutters grillestund i solariumet og før bussen min gikk hjem, men uansett! Hadde jeg fått praksis-sted i en annen by enn Kristiansand så skulle jeg jammen slitt med å få hjulene til å gå rundt tror jeg. Evig takknemlig for at jeg bare har 15 minutters reisevei til “jobb” altså! Ah, ber til høyere makter om at jeg er like heldig de neste to årene <3   

Jeg handlet inn til en SUNN uke denne mandagen, så i dag var det en salat med kylling i karri på min middagsmeny. -Med baguetter til da, så jeg faktisk ble mett. Mmm! Jeg lagde meg en diger porsjon, så jeg har til lunsj på “jobb” i morgen også. Skulle gjerne ha delt oppskrift, men det var rett og slett for mørkt her da maten var klar, så jeg får knipse noen bilder og dele fremgangsmåte en annen dag. 🙂 Nå skal jeg seriøst bare ligge som et slakt på sofaen helt til leggetid. Jeg har akkurat skiftet til kanal FEM så nå skal jeg faktisk ikke løfte en finger og bare nyte meg med ungkarskvinnen. Haha! Gøyeste tvprogrammet jeg ser om dagen.

– Merry Monday & Happy New Week –

Håper det står bra til med dere alle, og at noen kanskje lot seg inspirere av morgenposten min! Jeg fullførte ihvertfall første intervall-økt i ettermiddag, og FY så deilige det føltes etterpå. Denne typen løpetrening er så innmari mye gøyere enn å bare løpe kilometer etter kilometer i samme tempo.. MÅ virkelig prøves. Dere får ha en nydelig mandagskveld! Kanskje vi er flere som skal kose oss foran tven her nå <3 

10 kommentarer
    1. Hehe, feel u!! Dagene flyr når man er i praksis 😮 Så rekker sjeldent annet enn å lage middag og trene ved siden av :o))
      Hadde sluttvurdering i min aller siste praksis i dag, så nå er det kun bachelor igjen 😀 Lykke til videre med praksisperioden, det går raskere enn du aner <3 klem!

    2. Må bare gi deg en skikkelig tommel opp Marthe! Du er en av de få bloggerne som klarer å kombinere en tøff heltidsutdannelse og like vel produsere god kvalitet og masse inspirasjon i alle innleggene dine.
      Du inspirerer hvertfall meg til å få maks ut av dagene mine som student selv 🙂
      Keep it up!

    3. Jeg har lest bloggen din i så og si alle år, siden du startet opp. Men jeg har kommenter bare 5 ganger omtrent. Du er utrolig inspirerende, og gjør meg motivert i hverdagen. Og for å ikke snakk om hvor mange ganger du har reddet meg og kjæresten min ut av “hva skal vi ha til middag” knipen, med dine deilige og velskrevne oppskrifter.
      Men nå fikk jeg lyst til å kommentere noe, for jeg har tidligere sett at du har skrevet på bloggen at du ofte lager maten tidligere på dagen, for å varme den opp fordi du vil ha bra lys når du tar bilde. Jeg ser andre bloggere ha slike lys dingser hjemme, sånn store lys kastere nærmest. Hva med å investere i en slik, så slipper du å varme opp middag å være så avhengig av lyset ute. Jeg vet ikke hvor godt sånne saker funker, og om hva det koster, men er bare et forslag <3

    4. Ble nesten litt “glad” da jeg leste dette. Føler meg ofte helt håpløs etter som jeg ikke greier å kombinere trening med jobb flere enn 1-2 dager i uken. Det skal også sies at jeg en hund og en hest som må få stell. Så det blir virkelige travle dager, men jeg liker det 😊 Jeg ser overskrifter og ulike treningsblogger som skriver at “alle” har tid til trening, om de bare vil. Og at tid aldri er en unnskyldning for ikke å komme seg på trening… men jo, ofte er det faktisk tiden som setter en stopper for meg. JA til flere timer i døgnet! 😊

    5. Mia: Jeg hadde ikke godkjent alle kommentarene enda, men hjertelig takk for tips Mia! 🙂 Jeg tror jeg vet hva du sikter til, og jeg tror muligens det kan fås kjøpt på ebay. Jeg er en veldig dårlig ebay-shopper, men jeg skal sjekke ut hva de har og se om ikke jeg kan få bestilt meg en slik en så jeg slipper å være så avhengig av dagslys hele tiden :’)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg