From Event to Surprise Party

– Snapshots from our saturday night –

Hallo igjen damer! -Og herrer. Dersom det er noen! Hehe, har dere en fin søndag? Jeg har akkurat fylt ut noen skjema til morgendagen, og tenkte nå jeg skulle gå igjennom gårsdagens bilder og dele litt med dere. Det er ikke hver dag det skjer noe nytt og spennende i Kristiansand by på nattestid, så akkurat gårsdagen hadde jeg gledet meg litt ekstra til! Blogglivet i sør kan definitivt ikke sammenlignes med hovedstaden, hvor invitene til fester og showrom er uendelige og det eneste man gleder seg til (etter goodiebagen) er når klokken slår “akseptabelt å dra hjem”. Oh no! Når det først skjer noe i denne byen så gleder man seg over det! Himmel og hav som vi koste oss med dolling og jåling, smaksprøver fra restauranter, digge drinker, og enda flere digge drinker <3

Dessuten hadde vi en hemmelighet på lur for bursdagsbarnet “Synnøve”, som førstkommende mandag fyller halvveis til femti. Hihi, hun ante virkelig ikke bæret av at venninnegjengen hennes stelte istand til surprise-party hjemme i leiligheten hennes mens vi var og koste oss på Ernst hotell. Da eventet sluttet var planen å dra hjem til henne for å vorse videre der, bare vi fire som hadde vært sammen på event. -Men vips der befant det seg 10 andre jenter også med kake, snacks, ballonger og gavedryss. Gjett om hun ble overrasket og glad! “Jeg lurer på om jeg husket å rydde ordentlig” var det siste hun sa før hun åpnet døra og fikk fullstendig sjokk. Haha, jeg blir helt teit rørt jeg når jeg får være vitne til sånne koselige overraskelser, og hulker gjerne mer enn bursdagsbarnet selv i enkelte tilfeller.. Gode venner som vet å sette pris på hverandre er gull verdt her i livet altså <3 

– Tasting a shot of Gin – 




Nå skal jeg i gang med prosjekt “ta-av-negler”. Jeg ante ikke at Cath sine akrylnegler skulle sitte så lenge og godt så nå har jeg gått til innkjøp av noe aceton fra apoteket som forhåpentligvis kan løsne dem fra fingrene mine til morgendagen. Krysser fingrene for at det går smertefritt så jeg slipper å skrape opp mine kommende pasienter!


– Congrats to the greatest girl – 

Tusen takk for en magisk kveld jenter <3 Synnøve, du er HERLIG! 

8 kommentarer

Siste innlegg