Jumpsuits For Spring

God kveld, god kveld godtfolk! Nå er jeg tilbake i sofaen og oppdaterer dere etter en nydelig wok-middag! Ja, det er noe av det beste jeg får faktisk. Jeg lager alltid wok for en hel familie, men på et eller annet vis klarer jeg å spise det opp også. Jaja, i dag var det på sin plass etter en lang dag med skole og oppgaveskriving! Jeg kom meg først hjem halv syv i kveld, men selve manuset for presentasjonen er enda ikke laget, så det prosjektet tenker vi å bryne oss på i morgen tidlig! Hoho, da blir faktisk kamera også med! Ikke egentlig for å knipse bilder til bloggeriet, men for å ha muligheten til å lage en liten filmsnutt til fremførelsen vår. Sånn hvis vi våkner opp i det kreative hjørnet og får lyst til å gjøre noe annerledes! Eller kanskje dere har noen morsomme idéer til måter å gjøre fremføringer på? Vi var inne på å lage musikal, men konkluderte med et nei da ingen av oss kunne danse og bare ei var god på fylla-karaoke.. Vi får sjå, vi får sjå! Morgendagen blir nok latterfull uansett hva vi går for <3 

Som dere kanskje ser så har jeg plukket meg ut noen Nelly-favoritter i kveld! Ja, jumpsuits til en forandring! Jeg er eier av én jumpsuit selv, og den føler jeg meg altså så fin i at jeg ikke har lyst til å gå i annet. Jeg bar den jo til og med på byen forrige lørdag jeg var ute! Husker jeg var så i tvil om jeg skulle kjøpe den eller ikke da jeg fikk øye på den for første gang på Vero Moda i fjor, og i dag.. nesten et helt år senere, jubler jeg enda over det fantastiske kuppet mitt. Min hvite lekkerbisk selges nok ikke den dag i dag, men her har dere ihvertfall elleve andre fine varianter å velge i. Håper dere kan finne noe dere liker! Favorittene mine er ihvertfall Nr. 2, 6 og 8 <3

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11. HER
Resten av utvalget finner dere HER. Happy Shopping!
(Affiliateslenker)

5 kommentarer
    1. Kunne du lagd et innlegg angående hygiene regler osv når det kommer til sykepleiepraksisen?
      For eksempel:
      Neglelakk
      Parfyme
      Piercinger
      Smykker
      Etc

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg