Quality time with family

Morn morn store og små! Nå skal jeg hvert øyeblikk starte på prosjekt “krølling av hår” og gjøre meg klar for en torsdag hos farmor og farfar. Jeg skal på mitt faste middagsbesøk, men farmor har akkurat operert begge hoftene sine så i dag håper jeg da inderlig det er ferdig-pizza som står på menyen. Med mindre farfar og jeg kan stå for matlagingen da! Hehe, gleder meg uansett masse til å få hilst litt på disse turtelduene også! Skravlet i vei om alt som har hendt siden jul, se Northug vinne VM-sprinten (ønsketenkning), og kanskje til og med nyte finværet litt? Vi har utrolig nok fått skyfri himmel her i dag! Hurra <3 Solen finnes i Stavanger og!

– I Could Hug You All Day – 

Kanskje vi til og med kan få knipset noen antrekksbilder da? Vi får sjå, vi får sjå! Her kommer ihvertfall et bildedryss fra gårsdagen i første omgang. Førstkommende helg er det fastelavns-søndag(bollesøndag om du vil), men ettersom jeg har reist hjem igjen til denne dagen kjørte vi en tidlig feiring med boller og krem i går. Mihi! Ikke vet jeg hva som er hemmeligheten, men den bolleoppskriften til tante… helt syk. Hvis det blir tid mellom mattelesingen min på lørdag, skal jeg prøve meg på den selv og dele oppskriften videre med dere.

I mellomtiden ønsker besta og jeg dere en super torsdag! 

16 kommentarer
    1. Så fine bilder! Bestemoren din ser ut som hun er fantastisk snill, man ser virkelig hvor glad dere er i hverandre fantastisk herlig å se på!
      Ha en fortsatt fin ferie, nyt tiden godt!

    2. Hei Marthe. Sikkert litt rart spørsmål, men jeg lurer på hva besteforeldrene dine sier til at du har vippeextentions, falskt hår osv. Kommenterer de det? Jeg bruker det også, men hver gang jeg ser besteforeldrene mine er det utrolig mye uønsket fokus på at jeg er mye finere naturlig og at det er så rart å bruke sånn. De sier de kan betale meg for å ta det av, at det ser latterlig ut osv. Jeg føler meg liksom som en alien i deres øyne (til tross for at jeg er 22 år) og da føles det litt sårt å se deg klemme på dine besteforeldre og se hvor stolte de er av deg. Det virker ikke som fokuset deres er på jåleriet, men på deg som person. Derfor lurer jeg på om de også fokuserer på det? Klem

    3. Hei Marthe, kan du ikke fortelle “historien” din i et innlegg engang? Har lest bloggen din i et par år. Men faller liksom litt av når all familien din bor i Stavanger, mens du er i Kristiansand, hvordan havnet du akkurat der for eksempel 🙂 Når og hvor har du bodd osv 🙂

    4. Du har så fantastisk snille og fine besteforeldre! De er helt nydelige! Håper også du får en super torsdag! <3

    5. Charlotte: Heisann Charlotte! Du dette spørsmålet skal jeg huske på til neste spørsmålsrunde 🙂 Skal skrive en liten tekst om dette punktet i første neste svarinnlegg jeg 🙂 Sikkert flere som ikke har fulgt meg siden starten som ønsker noen svar rundt det 😀

    6. Hannah: Heisann Hannah! Hmm, jeg har definitivt også hatt perioder i livet hvor noen familiemedlem sa ifra eller tipset meg om å bytte hårfarge, minke på eyeliner eller tegning av bryn, men i de dager så jeg virkelig ikke ut så selv om jeg ikke så det den gang, så forstår jeg frustrasjonen deres i dag. Hehe. I dag bruker jeg fremdeles sminke, ekstra hår, negler og vipper som du sier, men på en mer ren, og elegant måte, og da er det da ikke noe å kommentere. Bestemor har alltid sagt: Man skal ikke skjemmes over å like å se velstelt ut. Tidene forandrer seg, men de gjorde da mye for å jåle seg i gamledager også. Vær du sikker på at bestemoren din hadde gått til innkjøp av extentions om det eksisterte i de dager 😀 Haha! Jeg ville sagt det som du skrev så fint her til bestemoren din jeg: Man er akkurat den samme personen om man har leppestift og vippe-extentions eller om man er 100% naturlig 🙂 Tipper du ser superfin ut med håret ditt jeg, og føler du deg fin selv også så får du bare se og overbevise hu besta! Hihi, masse lykke til 😀

    7. Gud, så herlig og vakker du er! Og det virker som du har et utrolig godt forhold til bestemoren din, så fantastisk!
      Jeg har lest bloggen din ganske lenge nå, og funnet ut at du aldri nevner noe om foreldrene dine, er det noe grunn til det?
      Nyt resten av dagen og husk at du er en inspirasjon for mange<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg