Good shoes, good life

God morgen fra stågå! Nå har jeg meg en ørliten pause fra hjemmestudiene for å oppdatere dere med mitt siste innkjøp. Jeg er så fornøyd med å ha fått tak i et nytt par hvite Nike Air joggesko! Bare se så freshe? 999kr på Bianco! Eller G-sport. De har dem sikkert flere steder.. Uansett, FY så gode de er å gå på! Wow, følte nesten jeg svevde over det butikk-gulvet.. Gleder meg til den forb*nna snøen forsvinner så jeg endelig kan få tatt dem i bruk litt! Hehe, ja jeg jobber fremdeles med den vinterpositiviteten…

– Brighter days are coming up – 

Ny, lys treningstights og sportsbh har jeg og fått meg, og begge deler kjøpte jeg på H&M for en slikk og ingenting. De har jammen hatt mye fint i treningsavdelingen sin den siste tiden! Nå mangler jeg bare et lekkert sett i rødt så tror jeg svettegarderoben min er komplett for vår/sommer 2017.

Nå skal jeg se og komme meg tilbake til lesingen. Det er 12 dager igjen til eksamen og jeg grøsser bare av tanken. Heldigvis kommer Marthe fra klassen på besøk til meg i kveld for å regne litt, og forhåpentligvis kan hun lære meg en ting og to jeg vil få bruk for tirsdag 28.. Håper dere alle har en finfin torsdag. -Og dere som ikke har det: Hang in there. En ny helg er like rundt hjørnet! Hjelpe meg, synes dagene bare flyr jeg.. Vinterferie er det og snart, og da kaller Stavanger! Juhuu, der kjente jeg min motivasjon øke med ni store hakk <3

Ønsker dere en ordentlig gladtorsdag!

23 kommentarer
    1. Du er så inspirerende! Virkelig skikkelig motivasjonsboost av å komme inn her, du er så god <3 Og bildene dine for tiden, fysøren så inspirernde og kule <3 Ha en super uke og dag videre, stå på!

    2. De var råfine! Kanksje jeg må skaffe meg et par slike! 🙂 Masse lykke til på medikamentregning 🙂 Søsteren min er sykepleier(var ferdig for 4 år siden til sommeren), og strøk vel 2 ganger, men er en fantastisk sykepleier for det! Ikke mist motet hvis du ikke får 100% rett første gang(selv om jeg har troa! <3

    3. Vi hadde eksamen i medikamentregning for litt siden,og det gikk virkelig over all forventning! Det at vi må ha 100% rett er virkelig en stressfaktor i seg selv, men prøv å ikke tenk noe på dette! Regn over oppgavene flere ganger, og bare ta det helt med ro gjennom oppgavesettet. Jeg gruet meg skikkelig før eksamen og når jeg fikk oppgavene skjalv jeg sånn på hånden at jeg bare måtte ta meg et 5minutt for å puste ut og få igjen roen… haha! Men jeg avsluttet eksamen med et stort smil! Lykke til når dagen kommer!

    4. byAnne: Tusen takk! Ja, nei jeg stresser litt, men det er deilig å vite at man får noen forsøk til dersom det ikke skulle gå denne gangen. -Men har jo et håp 🙂 Må bare nilese hele vinterferien så ordner det seg nok! Hihi <3

    5. Stina: Åh, betryggende å høre :’) Jeg håper oppgavene er overkommelige og at det ikke er alt for mange lurespørsmål så vi alle klarer det på første forsøk <3 Det hadde vært helskjønt å ha et mindre fag å fokusere på til våren! Tuusen takk Stina, det trengs!

    6. Vet du navnet på skoene? Hva som står på esken? Var knallfine 🙂 Eksamenslesing her også! Lykke til 🙂

    7. Det ligger mange gamle eksamensoppgaver i medikamentregning på nettet. Øv deg på disse og pugg formlene så går det her 🙂
      Så i avisa i dag at et sykehus var stevnet etterat en sykepleier gav en pasient 100 mg morfin i steden for 2,5 mg, pasienten døde. Viktig at en kan akkurat dette 100 prosent i.o.m at det kan få store konsekvenser.

    8. Hei!
      Jeg vurderer å flytte til Kristiansand til høsten, og begynne på sykepleien:) Vil du anbefale sykepleien i Kristiansand? Kunne du kanskje fortalt litt om opplegget? Hvordan en vanlig skoledag ser ut? Også lurte jeg også på dette med leilighet og hybel, hvilket område av Kristiansand er det lurt å bo, som er nærme både sentrum og UiA? Er ikke så kjent i Kristiansand, men synst det virker som en veldig koslig by, passe stor/liten:) tusentakk på forhånd, hilsen forvirra student!

    9. MEGA flott blogg må jeg si, innleggene dine er fengende<3 Du har virkelig forstått det med å fenge mennesker 😀 Meget flott jobbet, jeg skal formidle denne bloggen videre om du ønsker det, forsett slik!

    10. Hanne: Heisann! Å skal du gå sykepleien så må du ikke engang være i tvil. Kristiansand er en helt nydelig by, og studentmiljøet er også helt supert på UIA så jeg stemmer for at du går for det 😀 Skal du leie leilighet alene eller sammen med noen så se etter noe på lund eller i sentrum. I forhold til skolen så er lund det mest sentrale stedet du kan bo på og her bor nesten alle studentene jeg har blitt kjent med 🙂 Jeg liker meg best utenfor de aller mest sentrale stedene, men dersom du ikke er kjent her i sør vil du definitivt trives best der du bare kan traske eller sykle til skolen 🙂 Det pleier å ligge en del leiligheter ute i lundområdet hele tiden, så jeg tror ikke det skal være umulig å finne noe her til høsten <3

    11. Fl: Jeg vet dessverre ikke nøyaktig hva de heter. Jeg fikk aldri med esken og rev av alt av klister med en gang, men de hadde dem altså både på DNA og intersport! Ser jeg har skrevet feil i innlegget her.. Ikke bianco altså, men DNA 🙂

    12. Skoene er utrolig fine. De heter Nike Air Max motion LW finnes nå også på Get Inspired, DNA og noen sportsbutikker har dem og i hvit 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg