Weekend preparations

Sponset behandling 

– Jålelørdag hos Klinikk Nova – 

Woooaah! Sjekk de neglene! Har dere sett så fin farge? Ettersom det omtrent er en måned til praksisperioden min starter nå, bestemte meg for å la bestis kjøre på med litt negldulling også i går! Jeg kan kanskje ikke ha lange, lekre negler på sykehjem, men jeg skal ihvertfall ha det frem til første arbeidsdag starter! Hihi. Det er helt vanvittig hvor mye mer feminin en føler seg så fort de neglene kommer på. 990kr tar bestis for et fullt sett på Klinikk Nova, og du kan velge selv om du ønsker akryl eller gelénegler. Jeg har hatt begge deler og synes det blir like fint uansett <3 Kan ha med at den dama er rå på alt hun gjør.

Nye vipper fikk jeg også lagt på i går, og gjett om det var nødvendig etter å ha blitt voldtatt av Marokko-bølger og surfebrett i en uke. Det er altså bare såvidt både hår og vipper har holdt seg på, for enkelte av de bølgene slo meg seriøst i stykker. Haha! Deilig å få satt av en hel formiddag til å freshe seg litt opp igjen. Jeg følte meg så fin, og var så glad da jåletimene var over at jeg bare gikk rundt og danset for meg selv både i salongen, når jeg kom hjem, og under kveldens festligheter. Det er ikke så mye som skal til alltid, før humøret mitt når nye høyder <3

Jeg gikk for 13mm lange vipper denne gang, altså 1 mm lengre enn forrige gang, og elsker resultatet <3 Tenk, med nyfargede bryn og påsatte vipper, føler selv jeg meg fin uten sminke. Ah, det er en deilig følelse altså. Nei, i går var en bra dag. Gud så mye latter, smil og moro på en og samme lørdag. Jeg koste meg glugg hos bestis på Nova, spiste hinsides mange sjokolade-cupcakes til lunsj, fikk sukkersjokk, skiftet til finstasen og dro til Annika for å tilbringe lørdagskvelden der. Helt perfekt hadde vi det! Cath og jeg forlot først heimen hennes klokken halv to i natt, og det for å ta en snartur innom Mc Donalds før vi som i gode, gamle dager kjørte sleepover hos meg og spiste nuggetsene våre i dobbeltsengen min. Hihi, kunne ikke våknet med et større smil om munnen denne søndagen. 

– Time til neglforlengelse, vippe-extentions, ansiktsbehandling osv kan du booke HER –

Ikke glem at det er morsdag i dag da dere!
Gratulerer så mye til alle fine mødre der ute <3

22 kommentarer
    1. Så utrolig fint det ble 🙂 Likte fargen på neglene veldig godt 🙂
      Så var det vippene.. Herregud!!! WOW!!!! Så utrolig fint det ble 🙂 Det er så pent med vippe-extentions!! Tenk å kunne ha fine vipper 24/7!!! Heldig 🙂

    2. Hei Marthe! Lurte på hva du gjorde i hverdagen din (bortsett fra å blogge og studere sykepleie)? Er veldig glad i bloggen din!
      Klem <3

    3. Hei! Jeg lurte på om du kunne laget et samlet innlegg med navn, bilder og litt fakta om alle dine nærmeste venner. Sliter litt med å koble navn til person noen ganger 🙂

    4. Så nydelig resultat! 🙂 Elsket spesielt fargen på neglene. Kan du forresten forklare hva som er forskjellen på gel og akryl? Har lyst til å prøve, men ingen anelse om hva som er hva. Er det vanskelig å gjøre ting med neglene? 😛 haha
      Ha en fin søndag videre <3

    5. Så nydelig:)<3
      I dag er det morsdag... Å jeg har fulgt deg i årevis, uten å se deg nevne mamman din. Den søte bestemoren din virker du veldig glad i<3
      Er dette noe du holder privat fordi hun ikke vil på bloggen, eller er det bare privat for deg?
      Vil ikke snike i ting jeg ikke har noe med, men har lurt på det lenge:)

    6. Nå begynner jeg faktisk å tvile litt på hvor troverdig du snakker når du reklamerer for produkter. Dette er 4 gangen jeg tar kontakt angående betakarotenen du reklamerer for. Du godkjenner ikke kommentarene mine, og jeg skjønne ikke hvorfor? Fordi du ikke vil svare? Jeg har alltid vært stor fan av deg før, men begynner å bli litt usikker her..
      Om du nå ønsker å svare, så lurte jeg altså på hvorfor du bytter betakaroten-merke når det forrige du reklamerte for var “så bra”? Er litt vanskelig å tro på det du skriver når du reklamerer for forskjellige merker 🙂 Håper på svar denne gangen.

    7. Hedda: Kjære Hedda. Jeg har ikke rukket å godkjenne noen av kommentarene som har tikket inn under verken dette eller “random snapshots” posten som du også har kommentert. Kommentarsvaring har ikke vært første-pri uken jeg var på ferie så jeg beklager at du ikke har fått svar før, men for å endelig gi deg et: Som jeg også skrev i betakaroten-innlegget så er effekten på disse tablettene annerledes fra vanlige betakaroten tabletter. De skal også virke på huden din selv når du ikke oppholder deg i sol og ingrediensene av virkestoffer er også noe annerledes. Selv om jeg er fornøyd med et produkt enten det er av matvare, vitaminer eller hårprodukter så er jeg alltid åpen for å teste nye ting som kommer på markedet, og det tror jeg ikke er så uvanlig? 🙂

    8. Anonym: Heisann! Det er ikke så veldig mye tid igjen etter en dag med både blogging og skole, men jeg skviser ofte inn litt trening og venninnetid etterpå :’) Det er stort sett det jeg bruker timene mine på <3

    9. Hva føler du at du fikk ut av innlegget ditt med å legge til voldtekt i den sammenhengen der? Ble det plutselig en morsom greie det? Jeg ble helt ærlig helt satt ut nå Marthe. Dette er faktisk et område og tema som det ikke skal spøkes med i det hele tatt under noen som helst omstendigheter. For de av oss som faktisk har opplevd dette, vil jeg si det er så støtende at ord ikke strekker til. Når du som et forbilde og en rollemodell, bruker ordet som en spøk.. Det er helt ugreit.

    10. Hei!
      I disse dager er jeg en av mange fremtidige stundenter som snart må velge studie og studiested for neste år. Tror mange (inkludert meg selv) hadde satt stor pris på om du kunne skrive litt om din erfaring av UIA, studielivet i Kristiansand, Kristiansand generelt og ikke minst om sykepleien (er du fornøyd med forelesere, praksis osv?)

    11. Nå er kanskje jeg litt sår eller “fisefin” på dette området. Men kunne du valgt å bruke et annet ord enn “voldtatt” i en senere anledning? Jeg kjente det stakk litt i magen når man ser et ord som ikke passer inn og som ikke bare burde bli slengt rundt. Det er veldig sårt for meg og de som er fornærmede i en slik sammenheng.
      Liker deg veldig godt, Marthe <3 Håper du ikke synes dette er teit av meg...

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg