– Gone Surfing –

Ihvertfall mentalt.. Hehe! God morgen alle sammen! Nå er jeg tilbake på skolebenken et sted mellom medikamentregning, klassens time og gruppearbeid med en fin gjeng. Jeg har faktisk fri i morgen og så er det jo helg, så hadde det ikke vært for at det er obligatorisk oppmøte akkurat denne ene torsdagen så hadde jeg antagelig fremdeles vært i Marokko nå og surfet på en bølge eller to. *Sukk*. Orker nesten ikke å tenke på det engang etter å ha mimret litt med disse bildene. Hvorfor bor jeg ikke i et varmere land igjen?


– One Last Wave – 


Ville bare titte innom allerede fra morgenen av, dele et varmt, lite bildedryss og ønske dere en fin torsdag! Jeg har litt på agendaen i dag, men vi sees nok igjen her senere likevel. Jeg skal bare gjøre meg ferdig på skolen først, ta en tur innom Geir, svette litt på Fresh, og ta en kopp kakao med bestis. Det beste med å komme hjem er definitivt alle velkomst-snapsene og meldingene fra venninner som har lyst til å treffes etter ferieringen <3 Det er bare en uke som skal til før vi savner hverandre i jentegjengen. Hihi! Selini har også nylig kommet hjem fra en måneds ferie i Australia og har sikkert en hel HAU å fortelle oss, så noe sier meg at dette blir en likbar, sosial helg!

– Snapshots from our day in Imswan –



13 kommentarer

Siste innlegg