Bli brun med Tancare

Annonse

Andrea og jeg hadde vår første, ordentlige soleseanse på stranden denne søndagen, og wow så fort fargen min har fått satt seg til tross for at det bare var et par-tre timer! Jeg føler allerede at leggene mine har rukket å bli brune, og de andre dagene har jeg virkelig bare gått i våtdrakt fra morgen til kveld. Hurra! Misstenker at det kan ha og gjøre med at jeg har spist Tancare tabletter hver morgen siden uken før jeg ankom. Ettersom solen ikke er så sterk her nede på denne tiden av året, var jeg litt redd for å gå glipp av den fine brunfargen som hører med enhver solferie, men neida. Ikke én tablett har jeg slurvet med og det tror jeg faktisk gjør underverker nå!

Ikke bare gir Tancare en dypere farge, men tablettene beskytter deg også mot solbrenthet ved å forbedre hudpigmenteringen i kroppen din. Hadde jeg bare kommet på akkurat det litt tidligere, så skulle Andrea ha fått et brett og tygge på hun også før reisen. Vi lå seks timer i havet i går og da kvelden kom hadde bestis årets våtdraktskille med de rødeste hendene noen sinne. Huff, hun skulle selvfølgelig ha brukt solkrem i tillegg, men det er jammen ikke lett å huske og smøre seg over alt hele tiden. Fingrene liksom! Hvem tenker på den slags?

Så, hvorfor velge Tancare tenker du? Det finnes jo sikkert hundre andre alternativ til betakaroten-tabletter? Vel fordi Tancare ikke bare inneholder naturlig betakaroten, men også virkestoffet “kobber” som og er bevist å ha en effektiv effekt på pigmenteringen i huden. I tillegg så inneholder Tancare tablettene stoffer som bidrar til å styrke immunforsvaret, beskytte mot soleksem, og tidlig aldring av huden. Her får du altså mer enn bare én gode med på kjøpet! 

Dette er de eneste betakaroten-tablettene jeg har hørt om som fungerer selv uten at du soler deg. Kombinasjonen av stoffene tablettene inneholder gjør deg altså brunere selv uten at du oppholder deg i sollys! Kanskje kjekt å vite om du har lyst på litt farge, men ikke har planlagt noe ferie i nærmeste fremtid? Første pakke får dere nå 40% rabatt på HER, og én pakke inneholder tabletter for 30 dagers bruk. Det er forresten heller ingen binding og man kan si opp neste levering ved å enkelt kontakte kundeservice på nettsiden. (Akkurat som man kan med alt annet kosttilskudd jeg har anbefalt dere tidligere fra samme merke.)

– Slik bruker du tablettene –
Ta én tablett daglig i minimum 1 uke før du skal eksponeres for sol. Helst enda litt lengre i forveien. Dette for å gjøre huden din optimal til soleksponeringen. Fortsett med 1 dose daglig også under ferien, og pass på å få i deg en tablett om dagen også etter at soletiden er over, og brunfargen på plass. Tancare hjelper deg nemlig også med å bevare den dype brunfargen så lenge som overhode mulig. Det kjipeste som finnes er jo å oppnå årets brunfarge, for nøyaktig fire dager. Hehe!

Tancare sin facebookside kan dere ta en titt på HER om dere vil.
Første pakke koster altså kun 149kr nå! <3

12 kommentarer

Siste innlegg