Antrekk – 280117

God kveld kjære, gode dere! Nå har jeg akkurat kommet hjem fra tidenes svettefest på Fresh. Det var så godt som folketomt der denne lørdagskvelden (med unntak av noen spreke menn), men av en eller annen grunn ble jeg bare enda mer motivert av tanken på alt nesten alle i min omkrets er ute og skåler på byen i kveld. Haha, sånn har jeg i grunn alltid hatt det. Ingen intervalløkt er så digg som den jeg setter til lørdagskvelden. Tanken på å våkne opp frisk og rask med støle lår og magemuskler er så innmari mye diggere enn tanken på å våkne opp med hodet i doskåla.. -Men for all del. En må ha litt av begge deler her i livet! Litt Mc Donalds, og litt intervaller..

– Støvletter fra Nelly, Jakke og kjole fra Bikbok, Smykker fra H&M –

Nå er chipsskåla fylt opp, og hvert øyeblikk kommer Cathrinemor på besøk. Hun har vært på middag med mannen i kveld, men kom hjem litt tidligere enn planlagt og spurte om ikke hun skulle komme en tur over til meg. Vi er jo naboer blitt, så hvorfor i all verden ikke? KOS! Resten av lørdagskvelden skal jeg dermed bruke på skravling og hygge med henne <3 Kanskje gjør vi et nytt forsøk på å finne en god thriller av en film også!

Ha en fortsatt finfin lørdag dere! Så sees vi igjen her i morgen <3

16 kommentarer

Siste innlegg