Ukens film: Morgan

For en avslappende, og digg start på helgen! Åh, denne kvelden har smakt godt for kropp og sjel altså. Jeg har sittet med stumpen i sofaen de siste tre timene, spist en halv vannmelon med spiseskje og bare kooost meg i eget selskap! Formiddagens kokkeleringsprosjekter gikk også som det suste, så et par nye oppskrifter kommer nok tikkende inn her i løpet av de neste par dagene. Håper dere er klare for litt flere fristelser! -Men nå først til ukens filmtips. En skikkelig spenningsfilm som jeg gjerne skulle ha sett på kino da den gikk der for ikke så alt for lenge siden. Kanskje noen har sett den allerede? Vel, dere som ikke har det. Do it!

– Morgan –
Konsulent Lee Weathers blir sendt ut på oppdrag til et avsidesliggende sted for å vurdere fremtiden til et såkalt “menneske” kalt Morgan. En hemmelig bedrift har nemlig klart å fremstille en menneskelig hybrid ved hjelp av syntetisk DNA. -Men selv om denne Morgan-jenta fremstår som en fullkommen, svært ydmyk ungdom, med mulighet for å både tenke og føle som alle andre, funderes det på om det er oppstått en feil som gjør henne ustabil, vanskelig å stole på, og rett og slett farlig å være rundt for de ansatte. Spørsmålet blir om hun er stabil nok til å kunne fortsette å være en del av eksperimentet, eller om de blir nødt til å ta fra henne hele livet.

Er du glad i en god drama/thriller med hint av science fiction så er dette en super film å snurre i helgen! Som jeg har nevnt tidligere også så ser jeg vanligvis ikke vanligvis filmer under kategori science fiction, men akkurat denne var så “naturlig” og bra lagd at jeg ikke engang tenkte over hvilken sjanger det var. Se gjerne traileren så skjønner dere kanskje hva jeg mener. Det blir litt som twilight minus romantikken! Hehe. Filmen kan ihvertfall leies eller kjøpes på viaplay dersom den ser spennende ut.

Nå skal jeg faktisk snurre Bridget Jones baby før jeg tar kvelden!
Så akkurat at den var lagt ut på viaplay som leiefilm, og da kan jeg ikke dy meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg