Uken som gikk…

Ukens opptur… Denne er lett! At jeg har bestilt meg “aktiv ferie” med bestis, og det om ni små dager til! Hjelp så bra det skal bli. Surfing, klatring, litt soling, latskap, sightseeing og god mat står snart for tur og jeg gleder meg som en unge til å komme meg litt bort fra vinterkulda. Det er nok ikke mer enn toppen 20 grader i Marokko (Agadir) på denne tiden, men det er fremdeles 20 grader mer enn det er her. Hihi!

Akkurat nå… Har jeg akkurat kommet hjem fra skolen! Jeg var egentlig ferdig klokken fire, men så ble jeg sittende på biblioteket fire timer til og bare ta igjen litt lesing. Jeg ble så inspirert av noen innmari interessante forelesningstimer med psykologi at det faktisk ikke gjorde meg noen verdens ting å sitte til skolen var tømt for mennesker. Ja til flere sånne dager! Nå er jeg dog skrubbsulten så nå skal fiskegratengen straks i ovnen, og så skal jeg kose meg med den til kveldens episode av farmen.

Ukens cravings… Forutenom hjemmebakte rundstykker med ost og paprika på (mmmm!) så må jeg si pannekaker. Hjelp, jeg kan ikke huske sist jeg spiste det! Må lage meg noen med sukker på til dessert en kveld jeg har litt ekstra tid denne uken.

Ukens latter… Jeg har nok ledd masse av flere ting denne uken, men det første som popper opp i hodet mitt er faktisk Lothepus fra farmen. Eller kjendisfarmen som det heter. He-rre-gud for en mann. Dødsirriterende, sjarmerende, frekk, søt, arrogant, morsom, og alt på en gang.. Ler meg seriøst ihjel av han der.

Ukens sang… 1. This is my day – Edeema (Gir meg tidenes feriefølelse) 2. No Good For You – Meghan Trainor 3. Oceans Away – Sam Feldt Remix

Ukens voksenpoeng… Hoho, jeg drakk min første kaffekopp hos frisøren på torsdag! Okei, det var en kaffelatte full av melk og sukker, men likevel… Jeg føler jeg skal ha et halvt voksenpoeng uansett? Jeg prøvde til og med å følge opp ved å kjøpe meg en iskaffe i kantinen i dag, men den var bare fryktelig. Et steg av gangen si!

Ukens gladmelding… Da jeg logget meg inn på studentweb og så at eksamensresultatet hadde tikket inn. Mihi, etter en turbulent, og noe uforutsigbar høst ble jeg så glad for den B’en at jeg avlyste alt av planer og dro rett på restaurantmiddag med bestis for å feire litt. Lørdagskvelden fikk jeg også feiret litt med noen av de fine jentene fra klassen og herlighet som jeg koste meg! 

Ukens nedtur… Jeg tror ikke jeg har hatt noen spesiell nedtur denne uken. All over så har jeg hatt det helt topp fra mandag til søndag. Okei, døgnrytmen kunne ha vært bedre. Jeg har falt ut fra min sunne 23.00 – 06.00 soverutine og sliter innmari med å komme meg opp om morgenen, men det skal det bli slutt på denne uken. I’m on it! I kveld skal jeg ligge i bingen minuttet klokken slår elleve.

Ukens bilde… Joda så.. Er det noe jeg er stor fan av under antrekksknipsing så er det de litt “tilfeldige” bildene. Dere skjønner sikkert hva jeg mener? De bildene som blir knipset når jeg er midt i en bevegelse eller akkurat i det jeg skifter fra den ene stillingen til den andre? De har en tendens til å bli så innmari naturlige og kule! -Meen vi er ikke alle Gigi Hadid, og da blir det en god del… ikke fullt så heldige bilder og. 

20 kommentarer

Siste innlegg