S.U.N.D.A.Y

Sponset behandling

God morgen fra en stykk sliten Borge! Nei, jeg begynner å komme meg, men det ble så absolutt en heftig innflytningsfest. Hjelpe meg. En bytur ble det også rundt midnatt, med to timers non-stop-dansing på dansegulvet. Åh, som jeg koste meg med både medstudenter og til og med noen av mine gode gamle! Jeg synes ihvertfall å huske å ha sett Annika, Kristine, og kjærestene deres sine fjes! En tur på Mc Donalds hadde jeg meg og, til tross for forrige ukes matforgiftnings-episode, men heldigvis overlevde jeg denne også. Lurer meg på hva taxisjåføren min tenkte da jeg plasserte Mc Donalds posen min i passasjersetet ved siden av meg, festet setebeltet godt rundt den og filmet mens jeg konverserte og lo hysterisk av meg selv. Borge, du Borge..

– Getting ready for a new week –



Nå skal jeg hive i meg et par hjemmebakte rundstykker, og så skal resten av søndagen brukes på å forberede den nye uken. Jeg har en del forelesninger de kommende fem dagene, og jeg har så lyst til å komme litt forberedt til timene. Dessuten har jeg noen bilder å redigere fra gårsdagen. Jeg hadde egentlig med kamera på innflytningsfesten også, men det var først fem minutter før avgang til byen jeg kom på at jeg skulle knipse noen bloggbilder til dere, så da ba jeg like godt to av jentene stille til shoot på toalettet mellom sminking og tissing… Nei, jeg har ikke tittet på bildene enda, men jeg misstenker at de ikke ble sånn veldig bloggbare. Heh!

Jaja, det er ihvertfall vippene om dagen. Fy fader så fin jeg har følt meg etter tirsdagens besøk hos Cathrinemor på Klinikk Nova. Den dama utfører magi, og det er så herlig å kunne stå opp om morgenen og møte et våkent blikk i baderomsspeilet. Denne gang gikk jeg for en kortere lengde enn tidligere, men de er fremdeles “12mm” og himmel og hav.. mer enn lange og fyldige nok! Åh, så deilig det skal bli å kunne surfe uten sminke, og likevel se litt fresh ut. Mihi!

Kunne dere i Kristiansand by tenke dere å teste ut vippe-extentions så vil jeg bare hyle ut at bestevenninnen min er damen dere vil besøke. Hun holder som jeg har sagt før også, til på Klinikk Nova Hamresanden og har noen ledige timer fremover så dersom du vil booke kan du gjøre det HER eller ringe 400 99 100. Synes du Hamresanden ligger litt for langt unna, så kan du også booke time hos henne på Klinikk Nova i sentrum annen hver helg. Der jobber hun nemlig også under oddetalls-lørdager <3

– Lashes on fleek –

Så det så! For en innholdsrik, jålete og morsom uke dette har vært.
Håper søndagen deres blir fin. Slapp av, kos dere og lad opp til den nye uken!

21 kommentarer
    1. Så fin du er! Og hvor har du kjøpt de fine markeringstusjene? Digger at de er i pastell og ikke de standard neonfargene!
      Ha en fin søndag videre <3

    2. Nydelige vipper!
      Hvordan prioriterer du skolearbeid og fritid? Studerer selv, og føler at jeg har null fritid. Blir veldig fort umotivert av det.

    3. Lager selv en del cc rundstykker. Ikke til meg, men til mamma, for jeg liker dem ikke. Eneste problemet er at jeg synes de blir som mursteiner i kjøleskapet. Har du noen tips der?

    4. byAnne: Nei, det lurte jeg og på for ikke så lenge siden 🙂 Men ja det går absolutt an! De skal tåle vann. Det er bare første dag man skal unngå å bli våt på vippene i tilfelle limet ikke har størknet helt 🙂

    5. Anonym: Hihi, de er fra Libris 😀 Får en ny dose motivasjon hver gang jeg får streke i notatbøkene mine med dem. Hehe, de er jo helt nydelige på fargene!

    6. Madelen: Hmm, jeg pleier å ha dem i pose på kjøkkenbenken og når jeg spiser dem til frokost så varmer jeg dem litt i mikroen først så de blir som nystekte :’D

    7. Anonym: Tusen takk! Du jeg er enda litt i funderingsprosessen på den fronten. Jeg vet ikke helt hvilken ende jeg skal starte i når det kommer til dette skolehalvåret. Pensumbøkene er så vanvittig mange og det samme er temaene vi skal ha undervisning i. Det er fryktelig vanskelig, men jeg forstår det slik at mange sliter med det samme så vi er nok ikke alene om det. -Men er jeg på mitt flinkeste så studerer jeg ikke mer enn 6-7 timer om dagen, og da er det stort enda noen timer igjen til å blogge eller gjøre andre hyggelige ting 🙂

    8. Hei 🙂 Har ikke dere sykdomslære og medikamentregning dette semesteret? Jeg går også første året, og virker som vi har forskjellige fag? vi skal ha medikamentregning allerede på torsdag og gruer meg fæælt. Digger at du blogger om studiet, får massevis av gode tips! 😀

    9. Mari: Hei! 🙂 Nei, vi har bare medikamentregning. Sykdomslære har vi til høsten igjen 🙂 Vi har hatt noen timer med medikamentregning allerede, men det er ikke så fælt som man skal ha det til altså. Hihi, må bare knekke koden og løse masse eksamensoppgaver 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg