– Tyrkisk feiring av eksamenskarakter –

Hei og god kveld, store og små! Himmel og hav, jeg ble bare nødt til å ta en akutt liten feirerunde med bestis jeg denne fredagen! Vi fikk nemlig tilbake eksamensresultatet fra anatomi, fysiologi og biokjemi i dag, og jammen klarte jeg det! Jeg fikk søren meg den B’en! Åh, dere aner ikke hvor mye jeg angret etter at jeg fortalte dere 10 000 (+) blogglesere at jeg satset på å få en B. Haha, hvor innbilsk går det an å bli tenkte jeg med meg selv, når godfølelsen sakte men sikkert forduftet bare et par dager etter eksamen i desember. Jaja januar. Du er kanskje ikke så dum likevel. Forsåvidt ikke du heller Borge! *MEGAGLIS*

– En tyrkisk fredagskveld –

 Heldigvis var Cathrinemor tilgjengelig for en middagsdate denne fredagskvelden, og som i gode, gamledager dro vi på en tyrkisk restaurant for Iskender kebab med tyrkisk brød, tzatziki og te. Ikke vet jeg hva det er med oss og tyrkiske restauranter, men dette er tredje gangen vi har fått forrett, dessert og te, eller hele måltidet på huset. Enten så er de tyrkiske kjøkkensjefene forbaska gavmilde eller så tror de det er en matjournalist som sitter ved bordet når jeg knipser mine sytti bloggbilder av kebab-tallerkenen. Samme kan det være. I like it! <3

Maten smakte helt nydelig, og selskapet mitt var mildt sagt heller ikke til å klage på. For en babe! Nå er jeg tilbake i sofakroken min, og her skal jeg tilbringe resten av fredagskvelden med norske talenter rullende på skjermen. Koseligste jeg vet om. Det blir nok en tidlig kveld på meg, for i morgen tidlig får jeg endelig fotografbesøk, og da skal det knipses for alle penga her på justneshalvøya. Håper solen står høyt på himmelen, for jeg gleder meg som en unge til å knipse litt antrekksbilder igjen. Jeg er så lei av å blogge om mat nå at dere ikke aner det engang. Haha! -Og neida jeg har ikke glemt innkjøp-posten. Den kommer også. Jeg lover!

Tusen takk for en nydelig kveld Cath!

18 kommentarer

Siste innlegg