Planning the week outdoors


Hva gjør man når man får servert sånn et nydelig vær en søndag formiddag? Jo, da tar man ukens planlegging utendørs. Formen min var nesten helt på topp da jeg våknet rundt klokken ni i dag tidlig, så etter en lettere suppe-frokost og et stykk publisert blogginnlegg måtte turbuksen på og jeg ut døren. Det var ingen venninner som kunne være med meg ut på nye eventyr i dag, så da tok jeg meg bare en liten tur på egenhånd.

Jeg har nemlig funnet meg en sti rett oppi nabolaget som er skiltet til “drømmestien” og her er det altså så fint at jeg bare går og gliser for meg selv her. Jeg har alt lovet meg selv å ta alle joggeturene mine her sommerferien 2017. Det tar fem minutt å nå toppen av stien og fem nye minutt innover i skogen for å komme til den ene utsiktsplassen etter den andre, og det er helt… ja magisk. Justneshalvøya er virkelig helt topp så langt, og jeg har ikke engang sett halvparten av hva mitt “nye” nabolag har å by på. Stortrives gjør jeg faktisk <3

– Always Searching for New Adventures –


Jeg må få med meg en venninne hit en dag i nærmeste fremtid, vise frem utsikten, tenne et bål og grille noen bananer. Ja, jeg har hatt lyst til å grille bananer med melkesjokoladebiter i helt siden jeg så et inspirasjonsbilde av det på pinterest for tre uker siden. Tror det snart er på tide.. 

Har dere sett så fint da?! Planen for resten av kvelden min er i grunn bare å ta igjen litt sosialt med fine jenter. Jeg er endelig i form til å treffe et par venninner, så søndagskvelden skal gå til skravling med dem. Håper det står bra til med dere alle. Ville bare dele noen stemningsbilder fra den friske formiddagen min, og inspirere en sjel eller to til å ta ukes-planleggingen med ut i skogen selv. Det var riktig så hyggelig. Ihvertfall de første 10 minuttene.. -Så føltes det som fingrene skulle frossne. Haha, sommeren er og forblir nok en favoritt <3

Lurer meg på om disse turbuksene var 2016 beste investering <3

21 kommentarer
    1. Åh, Norge er virkelig vakkert – vinter eller ei! Selv om jeg også er og blir en sommerjente <3 Ha en fantastisk fin kveld, Marthe, godt å høre at formen er fin igjen 🙂

    2. Lurer på å kjøpe de buksene selv! I første omgang til bruk på langrennski, men også til turer generelt. Vil du si den isolerer greit i kulda? Evt. hva hadde du under, ulltøy?
      For en fantastisk utsikt! Forsatt fin søndagskveld til deg, og håper du får ei kjempefin uke😊

    3. Nydelig sted. Selv liker jeg å gå i trollskogen når jeg er hjemme i Kristiansand. Du går da inn stien nedenfor det røde gamle huset som ligger rett etter rundkjøringen på vei opp mot Justneshalvøya. Fantastiske trollskulpturer, fine badeviker og utsikt. Anbefales 🙂

    4. Hvilket redigeringsprogram (om du bruker det) bruker du på bildene her, og generelt gjennom bloggen? Synest det er så fine og skarpe farger.

    5. Anonym: Tja, jeg vil tro den duger på vinterstid også, men da må du ha godt med tøy under for den er kjempetynn i stoffet. Jeg pleier bare å ha vanlige bukser under og det er iskaldt dersom jeg ikke sitter rundt et bål eller går i skogen. Med en gang jeg sitter i ro blir det ufyselig så du må isåfall ha masse ull under 🙂

    6. Så fine bilder! Jeg var på akkurat samme sted på søndag selv, haha 🙂 flyttet til justneshalvøya i sommer og elsker alle områdene man kan gå tur, pleier selv å jogge runden rundt trollskogen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg