FIlmtips – We bought a Zoo

Hei og god søndagsmorgen dere! Aller først: Tusen takk for alle tips som tikket inn både her og på snapchat i går kveld! Dere er så snille! Jeg tror jeg skal ha sjekket ut traileren til hver eneste både serie og filmtittel dere har lagt igjen nå, og altså.. Jeg har så mange nye favoritter på listen min at jeg godt bare kan være syk i en måneds tid til. Hehe, takk skal dere ha! Jeg endte opp med en superspennende film som jeg skal skrive en anmeldelse av ved en senere anledning, men nå vil jeg først tipse om en skikkelig familievariant! En koselig, morsom, og ikke minst romantisk historie som passer ypperlig å snurre med hele familien en søndagskveld som denne.

– We bought a Zoo – 
Den eventyrlystne, og råkjekke tobarnsfaren Benjamin, bestemmer seg etter konas død for å si opp jobben, og ta med seg barna på husjakt langt utpå landet. Flere mil fra alt som heter befolkning og matvarebutikk, faller han for en enebolig. Problemet er bare at en dyrehage med godt over førti dyr også følger med. Benjamin som ikke har det spor erfaring nøler, men når et jublende gledeshyl endelig kommer ut fra den 7 år gamle jentungen hans igjen, klarer han ikke å dy seg. Reisen blir definitivt mer krevende enn far hadde sett for seg, men med flotte frivillige arbeidere, og en plutselig ekstra slunt med penger får den forfalne parken en verdig oppgradering.

Det er Matt Damon og Scarlett Johansson som spiller hovedrollene, og kjemien både mellom dem og flere av de andre skuespillerne var bare fantastisk. Selv om filmen også hadde noen triste momenter, ble jeg fullstendig trollbundet, og fylt av en ordentlig godfølelse de to timene historien rullet på tvskjermen. Dessuten er den basert på en sann historie, og det gjør den ikke akkurat noe mindre verdifull! Om dere ikke alt har sett den, og får lyst til å samle hele familien til søndagspizza og filmkos i kveld, så finner dere den på Netflix.

Ha en fortsatt fin søndag, så sees vi igjen litt senere!

5 kommentarer
    1. Du burde gå på kino og se Manchester by the Sea. Tror du ville likt den:) Noe av det beste jeg har sett på lenge.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg