Coats & Jackets i would like

Affiliateslenker

Riktig god formiddag! Jeg i full sving med pugging på medikamentregning denne torsdagen, men akkurat nå kjente jeg det var på sin plass med en aldri så liten bloggpause. Jeg tilbrakte en time på Nellysalget sent i går, speidende etter den perfekte vinterkåpen, og jammen var det enda noen lekre varianter igjen å få tak i! JAY. Vel, alle var nok ikke like egnet for vinterkulda, men jeg fikk ihvertfall klikket hjem én tykk kåpe, og en tynnere trench coat til vårens varme dager. Hvilke jeg endte opp med får dere nesten bare vente med å finne ut av til de kommer frem og jeg får satt min nye, flinke antrekksfotograf i sving! Hehe. Håper dere ser noe dere liker her dere også. Her har dere ihvertfall 17 av mine utplukkede salg, og ikke-salgsfavoritter! 

Nå skal jeg tilbake til regnestykkene! Jeg må nok styre med litt hjemmestudier i 3-4 timer til, men SÅ skal jeg i grunn bare glede meg til klokken 19.00, for da er det endelig tid for en ordentlig girlsnight igjen! Kristinemor kommer på besøk og da ender det fort med filmkos, snacks, latter og skravling helt til midnatt <3 Glede på jord. 

– Favorites from Nelly – 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER 13. HER 14. HER 15. HER 16. HER 17. HER


Absolutt hele Nelly-salget kan dere ta en titt på HER
Det er masse fint igjen, og nå er flere varer satt ned med hele 80%

14 kommentarer
    1. Ååå så mange fine jakker! 🙂 Elsket nr. 2, 10 og 13! 🙂
      Kunne du skrevet et innlegg om dine studieteknikker? Hvordan du noterer og strukturerer det du jobber med.
      Klem <3

    2. Hei! Hadde den samme testen som du hadde før jul i dag! Jeg bestod som “sykepleier”! Nå er jeg så glad for at min mor er sykepleier! Jeg kjøpte en av disse jakkene etter dette som belønning 😂 jeg bestod som du kanskje skjønner! Så vi er kanskje ferdig med sykepleier utdanningen samtidig 🙂 håper du får en helt fantastisk helg Marthe ❤️

    3. Så fine! Du har en super fin stil!
      Jeg lurte på om du kunne fortelle litt om utdanningen du tar nå, hvordan det er, om det er vanskelig, mye jobb osv? Lurer selv på å ta sykepleie en dag, så hadde vært koselig å lest din mening om det 🙂

    4. Lea: <3 Tusen takk for det Lea. Hyggelig å høre! Ja, jeg må nok skrive et mer utfyllende innlegg om selve sykepleien etter dette halvåret, eller etter praksisperioden når jeg vet litt mer om hva det går i 🙂 I høst hadde jeg stort sett bare anatomi og timer på øvingsavdelingen og det var veldig overkommelig og greit synes jeg. Anatomi og fysiologi-eksamen er selvfølgelig tung, men leser man godt hele halvåret så går det superfint! 🙂 Lover å skrive mer om dette nye semesteret også dette halvåret <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg