The last day of Christmas

– Dear Christmas tree, see you in december –

…Or november. Høhø, dere vet jo hvordan jeg er. 9 januar er her, og julen er herved pakket ned for denne gang. Jeg lagde meg en aller siste julekopp med kakao på lørdag og pakket det ned allerede da. Litt trist, men samtidig litt godt å få plass til tven i stua igjen. Hehe, det har for all del vært hyggelig å kunne sitte i sengen og se på serier den siste måneden, men en måned med sene kvelder holder, og nå som andre semester er i gang har jeg ikke tid til å titte så mye på tv lengre likevel. Jeg har min aller første skoledag i dag, og drar rett på trening etterpå for å starte uken med en real svettetime <3 Gleder meg faktisk til begge deler! Har dere hørt?

Jeg er så støl etter fredagens økt at jeg rett og slett blir nødt til å prøve å trene det litt bort. Dessuten må jeg til byen likevel for å gå på jakt etter gigantiske tegneark. Jeg har nemlig lyst til å benytte meg av en del tankekart under studiene dette semesterhalvåret, og til det trenger jeg en tegneblokk med masse A3 ark. Kanskje dere har peiling på hvor jeg kan finne nettopp det? Dere får hyle ut innen 15.00 i så fall, for da er jeg på vei til sentrum!

Ville bare titte innom og ønske dere en riktig god start på mandagen. Samt dele et aller siste bilde fra julestuen min. Måtte dette bli en innholdsrik og GLAD uke for oss alle <3 Vi sees igjen her litt senere i dag! 

27 kommentarer
    1. Jeg tenkte akkurat det samme 😀 Jeg fant min tegneblokk med store A3 ark på bokhandelen på skolen. Så du må ikke ned til byen 😉

    2. ÅÅ for en lur plan! Jeg stjeler ideen og vil gjøre det samme, så fortell oss gjerne hvor du til slutt ender opp med å kjøpe disse arkene <3

    3. Anbefaler deg å bruke ark med vanlig tykkelse, da su kan brette disse uten problemer, og det ikke vil ta ekstremt stor plass. Jeg kjøpte en pakke med 500 A3 ark før jeg startet på studiet, på Staples! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem!
      Tips er å dra på Staples. Det er helt latterlig dyrtandre steder. Eventuelt ville jeg sjekket ut Clas Ohlson!

    4. Julen forsvant hos oss 1. nyttårsdag. Da var jeg lei, og klar for nytt år og nye muligheter.
      Ellers: Clas Ohlson har tegneblokk i A3 størrelse fra kr 69.90 – 99.90 🙂

    5. Jeg og bestevenninna kjøpte en pakke med A3-ark på Clas Ohlson til en billig penge, hvor det var kanskje 500 ark i pakken og vi splitta det på oss to! Har vært gull verdt i eksamensperioden 😀

    6. Jeg kjøpte min på Nille til en billig penge 🙂 gode og tykke ark så hvis du tusj og farger går det ikke gjennom på neste side 😀

    7. Norli/Libris har tegneblokk med litt tykke ark i a3 størrelse disse bruker blant annet kunst og formgivningselever mye. Selv brukte jeg dem når jeg gikk på skolen for å ha tankekart i disse er supert for det blir jo som en stor bok og alt holder seg fint inni der.
      Lykke til i jakten uansett 🙂

    8. Ville prøvd Hobbyhimmelen, i henrik wergelandsgate! Den er jo fantastisk – også er det jo litt alright å støtte opp under butikker som ikke er de vanlige kjedene 😉

    9. Hvilke emner skal dere ha dette semesteret? Vet det er litt forskjellig fra skole til skole 🙂 Skal selv ha legemiddelregning, exphil, praksis i sykehjem og jus, psykologi, pedagogikk og kommunikasjon! 😀

    10. Anonym: Jeg var innom Nille ettersom flere skrev de hadde tykke og gode ark, men de var utsolgt så endte opp med en blokk fra Libris 🙂 Men blokken fra Nille hadde kostet 59kr om de hadde hatt den inne så det ville vært et superkupp 😀

    11. Hanne: Jeg har ikke fått satt meg så veldig godt inn i dette med deltema enda, men vi har tre hovedfag. Sy110 som er et fag vi hadde i høst også og som vi skal ha skriftlig eksamen i til våren, SY111 som er et stort fag med alle disse underkategoriene som du nevner her (dette skal vi kun ha hjemmeeksamen i) og SYP som er praktisk undervisning. Her er det selvsagt om å gjøre å bestå praksistiden i mars 🙂

    12. Hei, vil bare si at du inspirer til å være selvstendig som singel etter et brudd. Går i gjennom det samme nå. Klem

    13. IKEA har også, de er ikke så tykke da, men du får hvite a3-ark og hvite og fargede a4 ark i samme pakke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg