– Tasty Thursday –

– The Best Place In Town –

Her kommer noen bilder fra gårsdagens fine fine middagsstund med min bedre halvdel <3 Gjett om det smakte med et sushimåltid på Food Asylum igjen nå. Sist jeg var der var vel en gang i fjor sommer, så i går kjente jeg det var etterlengtet, og på sin plass med litt real hverdagsluksus igjen. Mihi! Vi bestilte som vanlig et digert fat med trretti sushiruller i all verdens smaker og varianter, og slukte (nesten) alt sammen i løpet av de 90 minuttene vi ble sittende. Mmm! Jeg hadde alvorlig talt valgt dette fremfor lørdagsgodter når som helst.

Fine Annika blir bare litt flau når jeg drar frem mitt gigantiske kamera og knipser så hele rommet lyser opp 47 ganger. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke synes det er pinlig selv for det må jo se ut som jeg aldri har sett mat før, men jeg er vel bare blitt skadet av alle årene som blogger.. Lurer meg på om det er mitt sjette år jeg går inn i nå? Ikke rart jeg ikke eier skam lengre. Jaja, blitzen fungerte ihvertfall som bare fy, så så langt er jeg storfornøyd! 

Nå skal jeg ringe inn helgen med en tur på butikken. Jeg skal nemlig fylle kjøleskapet for helgen og handle inn til litt vegetar-middager. Spennende, spennende! Kanskje dukker det opp en oppskrift her også i løpet av dagen? La oss krysse fingrene for det <3 Håper dere får en super helg. Dette er vel de siste fridagene for de fleste studenter? Bruk dem godt! Jeg har sagt meg ferdig med festligheter på en stund, så jeg skal bare bruke de neste dagene på jobb, planlegging, tjuvstarting på studier og rengjøring av leilighet. Ikke det kjekkeste i verden kanskje, men det er helt i orden etter tre uker med ren kos. 

Riktig god fredag til deg <3

10 kommentarer
    1. Hei fine deg! Dette så virkelig godt ut 🙂
      Et spørsmål helt utenom innlegget hehe, men er du fornøyd med dialekten du har og hva syntes du om dialekter generelt? 🙂

    2. Line: Heisann! Jeg har to dialekter, så jeg må si meg veldig fornøyd. Hehe! Jeg snakker en slags utvannet Stavanger-dialekt med familien i Stavanger, og Kristiansand-dialekt med venninner her 🙂 Synes det er veldig mange sjarmerende dialekter i Norge, og kunne faktisk godt tenke meg å kjøre en slik challenge en gang i fremtiden 😀

    3. Det så ut som en riktig koselig kveld 😀 Jeg er nok litt som deg, blir ikke like lett flau over å ta bilder med blitz, selv om venner og kjæreste kanskje kan syns det er flaut. Litt flau kan jeg bli, men ikke like mye lenger 😀 Håper du også får en flott fredag <3

    4. Mailinn Goldhahn Aske: Tusen takk Mailinn, håper du får en super fredag, og helg selv 🙂 Hehe, det er fullt mulig å bli yrkesskadet av blogging også skjønner jeg 😀

    5. Det så utrolig godt ut. Spørs om det ikke må bli litt sushi i løpet av helgen. Det er forresten 10 kroners marked på spar denne uken 🙂

    6. Du stråler om dagen! 🙂
      Et spørsmål litt utenom innlegget; hva ser du for deg når du tenker en perfekt/idealkropp i forhold til størrelse og former (syltynn/formfull etc)? 🙂 Ikke at du nødvendigvis bare syntes en type kropp er fin, en om du tenker på det første som dukker opp i hodet ditt når du tenker idealkroppen 🙂

    7. Så koselig med middagsdate 😀
      Selv har jeg faktisk allerede startet på skolen igjen, går sykepleien i trondheim! Allerede ute i praksis nå, og kjenner jeg er småsjalu på alle med fri 😉
      Ha en super helg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg