– Choker Collection –

Hei på dere! Nå sitter jeg sprikkmett i sengen etter en alt for stor porsjon med gryterett. Jeg spiser som en hest om dagen, og jeg misstenker at det har med at jeg har begynt og ta treningen på alvor igjen. Hadde nesten glemt hva litt aktivitet kan gjøre med matlysten! To episoder av Orphan Black har jeg også snurret i dag, og etter en liten dusj skal jeg søren meg sette meg ned for å se enda en. Tusen takk til dere lesere som tipset meg om denne serien i går! Jeg prøvde først å snurre en episode av “Sense 8” men det ble for mye handling på en gang for min smak. Orphan Black derimot slukte meg allerede i første episode, så nå kan jeg takke farvel til den planlagte studiehelgen, kjøpe inn masse snacks og sitte klistret akkurat sånn som dette i time etter time. Yay! 

Hehe, neida litt studier skal jeg også få sneket inn. Jeg starter igjen førstkommende mandag med et splitter nytt fag, så jeg skal ihvertfall tjuvstarte litt på det. Hvordan står det til med lesergjengen min i dag? Har dere det fint? Her har det vært strålende sol denne lille-lørdagen og jeg har vært i byen på jakt etter litt nytt kamerautstyr. Tenkte det for min egen motivasjons del var på tide å tilføye noe nytt i fotosamlingen, og jammen fant jeg på noe lurt å bruke julegave-pengene mine på i år også. Skal vise dere i morgen tidlig, og ta det i bruk i morgen kveld.

– Say Hi To My Choker Collection -​

Nå vil jeg i grunn bare dele samlingen min av chokers! Min store trend-avhengighet. Herlighet, jeg har sikkert hatt dobbelt så mange, men jeg bruker disse smykkene så mye at de går i stykker og må kastes på et tidspunkt. Heldigvis er klesbutikkene fulle av dem, og heldigvis er de også både billige, og innmari enkle å lage selv! Under her får dere noen av mine storfavoritter. Både H&M og Gina Tricot har utrolig mange lekre varianter inne om dagen! -Sånn til dere andre som ikke klarer å gi slipp på denne snodige trenden. Det er da ikke bare meg?

1. H&M 2. Gina Tricot 3. Bikbok 4. Gina Tricot 5. H&M


Ha en fortsatt fin kveld alle sammen <3
-Og igjen takk til dere som har skyld i at jeg er blitt serie-avhengig 🙂

28 kommentarer
    1. Såå mange fine chokers! Jeg har også dilla, særlig på de med diamanter. Nå rett før jul fant jeg en supersøt en i fløyel med et lite hjerte hengende på midten til £1 hos Primark. Det er jo latterlig billig 😀

    2. For noen fine chokers! Jeg har også blitt helt avhengig av de smykkene. Skal absolutt skaffe meg noen av de på bildene!

    3. For noen fine chokere! <3 Gleder meg til å se hva du har tilført fotosamlingen din 😀
      Ville også bare spørre om du følger med på Kjendis Farmen? Vet du syns Farmen er spennende, så derfor lurte jeg bare litt 😀 Håper du får en riktig fin onsdagskveld, flotte du <3

    4. Mailinn Goldhahn Aske: <3 Takk Mailinn, det må du også ha! Nei, jeg tenkte jeg skulle følge med men så har jeg bare glemt at det har begynt. For det startet vel på mandag? Får se det i reprise jeg da 😀

    5. kule chokere <3 gleder meg til å se hva du har tilført fotosamlingen din 😀 jeg elsker både klesstilen din, og interiørstilen din:D

    6. Hei!
      Først vil jeg si at jeg leser bloggen din fast og du tar utrolig flotte bilder!
      Men det virker som om du tenker lite i forhold til “bruk og kast”-samfunnet. Dette kommer godt frem i dette innlegget hvor du skriver at chokerene blir ødelagt så du kaster de fordi du kan kjøpe nye i butikken. Det kommer også godt frem i innlegget om nyttårsaften hvor du sier at du har bestilt to nye kjoler på nettet for anledningen, men siden de ikke kom frem i tide så graver du heller i skapet for å finne noe du helt sikkert har glemt at ligger der. For meg virker det som, ut i fra hva jeg har lest, at du har en ekstremt lite miljøvennlig livsstil. Så jeg bare lurer på dine tanker rundt dette? Har du tenkt på hvor mye miljøgasser som slippes ut for hvert plagg du kjøper på Nelly? Og spesielt når man som blogger tjener godt med penger; vil man ikke da investere i gode kvalitetsplagg som er produsert miljøvennlig og holder lenge?
      Jeg syns dette er et veldig viktig tema. Du og resten toppbloggerne sitter på mye makt i forhold til det å sende budskap til lesere og å fremme deres meninger.
      Håper du leser dette og skriver et utfyllende svar, det hadde vært spennende å få lese hva du tenker om saken!

    7. Hvordan har ditt første semester på sykepleieren gått? Fornøyd med resultater på eksamene? Er dette noe du vil dele?

    8. YAY, jeg ble superglad nå!! Så bra du startet å se Orphan Black <3 Kos deg videre med serien! Sjønner godt at du ble hekta etter de første episodene, man må jo bare se videre med en gang for å finne ut av mysteriet 🙂

    9. Dana: Heisann! Jeg kunne ikke vært mer fornøyd, men vi har enda ikke fått karakteren på eksamen så den venter jeg enda spent på 🙂 Har ingenting imot å dele resultatene mine med deres så det kan jeg godt gjøre når jeg har dem 🙂

    10. Jeg liker at du lager så oversiktlige innlegg 😀 Jeg har veldig lyst på flere chokere, så dette likte jeg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg