– Some Christmas Presents –

Hei Kristiansand! Da var jeg tilbake i sør etter en deilig, og avslappende uke med familien. Herlighet, jeg har ikke gjort annet enn å ligge på sofaen! Jeg har spist usunnheter dagen lang, og skravlet i syv dager i strekk så nå tror jeg kanskje ikke batteriene kan lades stort mer opp? Det er alltid kjipt å reise fra de fine besteforeldrene mine, men det var jammen koselig å komme hjem til den fine leiligheten også. Ikke at jeg fikk nytt synet av den så fryktelig lenge! Hehe, jeg rakk ikke engang å pakke ut av kofferten før Andrea plukket meg opp for tapas-julekvelden vår, og helt til midnatt hygget jeg meg med nydelig mat og lekre venninner i Lillesand <3

Det er så deilig å være Marthe om dagen! Jeg står opp akkurat når jeg vil, tar igjen noen episoder av Skam og farmen som ble sendt på tv for flere uker siden, planlegger årets siste syforening, oog tidenes nyttårsfeiring. Har dere rukket å planlegge nyttårsaften enda? For første gang på over fem år skal jentegjengen splittes på årets siste dag! Noen skal til Danmark, noen til Bergen, og noen til Oslo så i år er det faktisk bare Annika og jeg som skal skåle sammen 31 desember! Vel, og hele guttegjengen hennes da. Vi tenkte vi skulle kokkelere litt for dem faktisk. -Stelle i stand til en ordentlig kalkun-middag og bare kose oss glugg i leiligheten til en av dem. Det bør da bli en verdig avslutning på 2016?

– Some Of My Christmas Presents –

Juletreet mitt har jeg forresten bestemt meg for at skal stå helt til 9 januar i år. Jeg nekter å ta det ned før skolen starter igjen, for det er så forbaska hyggelig å titte på. Jeg har bare gått rundt og smilt i hele formiddag, pakket julegavene mine ut fra kofferten, hørt på musikk og beglodd treet borte i stuehjørnet mitt. Det er så fint der det står.

Før jeg hopper avgårde på butikken for ukens storhandel og blogg-ingrediens-shopping tenkte jeg at jeg skulle gjøre som hvert år, og vise dere noen av tingene jeg fikk til jul. Det var så deilig å fylle opp kjøkkenskapene med litt nytt av både Rosendal og kjøkkenkniver i dag. -For ikke å snakke om badehyllen med sinnsyke mengder velduftene såper. Kosetøyskuffen har også gjennomgått en oppgradering i dag, og det var jammen på sin plass. Jeg har bodd i de pysjsettene jeg fikk av bestemor til jul i fjor, og selv om det bare er et år siden er de nå blitt så slitte at det var en fryd å erstatte dem med noe nytt! Spør gjerne om dere lurer på hvor enkelte ting er fra. Nesten alt dere ser av klær her er ihvertfall kjøpt på Bikbok <3

Håper dere nyter denne romjulen og disse fridagene like mye som meg <3
Ihvertfall dere som har fri, og ikke måtte tilbake på jobb igjen allerede i dag!

16 kommentarer
    1. Fine gaver! Hva er det første bildet ? Pizza brett bare? Og hvor får man kjøpt det?
      Og fin nyttårsaften plan! Men hvorfor er det bare hennes guttegjeng ? Trodde dere var en stor gjeng 🙂

    2. Oda: Det er en pizastein som man kan bake pizza på i ovnen 😀 Pizzaen skal visst bli ekstra god og sprø da, så den gleder jeg meg veldig til å teste. Troor den er kjøpt på Kitchen 🙂 Jeg vet ikke helt om jeg skjønte det siste spørsmålet ditt. Resten av jentene reiser litt over alt for å feire splittet i år, så da feirer jeg med Annika, kjæresten hennes og guttegjengen hans/hennes (som er blitt litt min og) 🙂

    3. Så mange fine ting du fikk til jul! Du har en herlig familie og venner, altså! Er det røde pysjsettet fra Bikbok? Det var kjempe fint!

    4. Superbra blogg! den er mye mer gjennomført enn mange andre på topplista!!
      Kan du skrive noe om kjernefamilien din? søster eller bror og foreldre. merker at folk er veldig interesserte og jeg mener ikke og mase. Men hadde håpet du kunne fortelle

    5. Veldig mange bloggere viser frem hva de fikk til jul, og ofte synes jeg det blir så oppskrytt måten de gjør det på. Du derimot. Du klarer å få en så materialistisk ting som gaver til at du likevel fremstår på en jordnær måte. Takk! Håper du har hatt en fin jul 🙂

    6. så masse deilige gaver <3
      og eg er som deg mitt tre står til 7 ende januar fordi datteren min har bursday etter det skal det ut og da er det VÅR hahahahah
      Eg jobbet tirsdag og skal jobbe i dag og i morgen og så er det fri til Mandag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg