God jul alle sammen!

Kjære, gode blogglesere! Jeg håper nesten at dere ikke titter innom her i dag, og bare nyyter enhver time av julaften med deres kjære og nære, men jeg må ihvertfall titte innom en snartur med julekjolen på og rope ut ordene til dere! Goood jul alle sammen! Måtte kvelden deres bli magisk. Jeg fikk på finstasen allerede klokken tolv i dag og har danset rundt i min røde habitt i mange timer allerede. Snart står bestemors deilige pinnekjøtt på bordet, og så er vi vel i gang med både pakkelek og gaveåpning bare et par timer senere. Ah, 24 desember <3

Nå får jeg det faktisk ikke bedre. Jeg er kanskje 24 år gammel, men julestrømpen min var full også denne julemorgenen, og ved trappa lå det en diger morgengave fra bestemor som bare var proppfull av kosetøy, sokker, truser, produkter, blader og vel ja egentlig absolutt alt jeg hadde skrevet opp på årets ønskeliste! Fy søren så fornøyd <3 Tante har også ankommet heimen med et nydelig par hjemmestrikkede tøfler til meg, så nå går smilet snart rundt her. Som vi skal kose oss sammen både i kveld, i morgen, og 2. juledag.

Jeg kom i mål med gaveshoppingen også i går, så i dag har jeg bare gått rundt og gledet meg til å se familiemedlemmene åpne alt sammen <3 Dere kjenner vel igjen følelsen? Å gi blir bare gøyere og gøyere for hvert år som går synes jeg. Håper julekvelden deres står til forventningene nå da. NYT hvert minutt, spis alt for mye god mat, skjem hverandre bort, og overøs hverandre med tid, komplimenter og kjærlighet. Jeg gleder meg til å høre om julekvelden deres i morgen, for da sees vi her igjen med en stemningsrapport <3

– Merry Christmas You All –

14 kommentarer
    1. God jul! Høres ut som om du koser deg masse<3 men, ville ikke ha lagt ut bilde sv juletreet med gavene, tenker på de som ikke får like mye julegaver eller ikke har råd.. kos deg masse med familie og hygge<3

    2. Håper du fikk en flott julefeiring sammen med dine. I min familie gir vi hverandre kun en gave hver. Jeg syns det her med mange pakker tar litt av for tiden. Vi har istedet snakket om at alle har et ansvar for at julen blir hyggelig for minst en person vi ikke kjenner. Noen gir til flyktninger, noen kirkens bymisjon. Jeg engasjerte meg i “det lille ekstra”, en organisasjon som setter fokus på kjærlighet og en utstrakt hånd. Går du inn på facebook siden deres så ser du at det er mange som ikke har råd til julegaver til barna sine, også her i Norge. Det gir glede å vite at en hjelper noen. Selv har jeg det jeg trenger. God Jul 🙂

    3. Kjempefin kjole! Hvor kjøpte du den? 🙂 Og hva gjør du for å unngå streker fra undertøyet under kjolen? Har du noen tips? 🙂

    4. Christine: Tusen takk! Kjolen er fra H&M. Kjøpte den i siste liten på lille julaften 🙂 Angående undertøy til slike kjoler så pleier jeg å bruke sømløse truser fra Lindex. De er så godt som usynlige under 😀

    5. Vi har kost oss maksimalt og dette er første gang siden jul eg har åpnet en PC, eg har litt hjemmelekser på skolen før 4 januar og vil at de skal være sent avgårde seneste i morgen så eg kan nyte årets siste dager uten noe sånt å henge over meg 🙂
      Beøket mitt reiser i mirgen tilbake til USA og eg skal bare ta han med på kino i kveld og kose oss litt mer før flyet går i morgen tidlig.så skal eg jobbe i morgen kveld og så er det fri til 2017!!!! 😀
      Både Prinsesse Leia og George Micheal klarte desverre å være med på den utrolig lange triste listen over folk som har gptt bort i 2016-måtte 2017 bli magisk og fullt av glede <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg