Two more days left

I dag har jeg skiftet stue til farmor og farfars place, ringt papsen og gratulert han med dagen i Thailand og sett en hau av fine bilder fra farmor og farfar sin reise. Kjenner jeg er litt misunnelig og har en smule lyst til å booke meg en Thailand-billett for bare en uke 1 januar, men det blir kanskje litt i korteste laget? Fader altså, nei får krysse fingrene for en hetebølge i Kristiansand i stedet tror jeg. La oss be for en meget tidlig vår i 2017…

Litt nytt lesestoff har jeg også gått til innkjøp av til julen, og denne gang gikk jeg for en variant av krim! “Bak lukkede dører” heter den. Kanskje noen av dere har lest den allerede? Jeg pleier jo stort sett bare å lese om romantikk, fred, fryd og gammen, så kjenner jeg er litt spent på akkurat denne.

Ellers har jeg tuslet rundt i mitt splitter nye pysj-sett i hele dag og spist farmor sin nydelige and med appelsinsaus til middag. Farfar har fyrt i peisen for meg hele ettermiddagen og nei.. jeg bare nyyter hvert minutt. Virkelig. Det rosa settet jeg har på meg her er forresten fra Gina Tricot til alle som spør på snapchat <3

Nå har farmor akkurat plassert fløtekaken sin på bordet her, så nå skal jeg legge bort pcen og trykke i meg litt kake før jeg tar kvelden. Det blir en hektisk lille julaften i morgen for denne damen er enda ikke ferdig med årets julegaveshopping, så allerede i morgen tidlig hopper jeg avgårde på en aller siste runde shopping. Gleder meg! Håper det står bra til med dere alle, og at dere koser dere glugg med deres kjære og nære i disse stemningsfulle juletider <3

– Rødvin, krim, pysj, og kosetøfler – 

Ville bare ta en snartur innom og dele noen blinkskudd fra dagen min!
Livet altså <3 Så langt har denne juleferien vært helt suveren..

17 kommentarer
    1. Jeg leste ut den boka på én dag! veldig spennende, og den gir deg en pekepinn på at ikke alle par er så perfekte som de kanskje virker. Om du liker den bør du også se “Gone girl” dersom du ikke har sett den allerede! 🙂

    2. Fine bilder. Ser ut som du koser deg. Du som elsker skrekkfilmer må lese Lars Kepler sine krimbøker. De er helt fantastiske. Leste ut hele serien på litt over en uke. Ble totalt hektet. Anbefales virkelig 🙂

    3. Hei!
      *Første kommentar her*
      Jeg leste den boken på engelsk, og den er MAGISK! tror det må være den beste fra 2016! Og jeg har lest mange! hehe!
      God jul! 😀
      -Btw så er du en stor inspirasjon, og jeg må ærlig innrømme at jeg ser litt opp til deg – selv om du er noen år yngre enn meg! 🙂

    4. Tine: Hei Tine! Så hyggelig at du valgte å legge igjen denne :’) En gang må være den første! 😀 Tusen takk for gode ord. Blir så glad for å finne kommentarer som dette under innleggene mine <3 God jul til deg og dine. Jeg gleder meg til å få satt meg ned og startet på denne boken. Jeg klarer liksom ikke helt å bestemme meg for om jeg skal prioritere det eller en julefilm. Hehe!

    5. Kathrine: Lars Kepler er notert ned 😀 Jeg føler jeg har gått glipp av noe ved å ikke ha lest noe særlig krim, så det er et prosjekt jeg får bryne meg på i feriene 😀 Kjekt å lese på noe annet enn pensum når man kan <3

    6. Julie M: Hurra! Nå gleder jeg meg 🙂 Er Gone Girl en thriller? Føler jeg har hørt tittelen før, men jeg kan ikke minnes å ha sett den, så den vil jeg veldig gjerne også se 🙂 Håper du nyyter julen Julie! <3

    7. Ja, man kan vel si det er en psykologisk thriller 🙂 enig med hun som sier du må lese Lars Kepler sine bøker, de er helt insane spennende! God jul til deg og dine <3

    8. Boka e kjempe bra! Lest den i sommer og brukt bare ett par daga på den :)! Anbefales virkelig.
      Finnes masse bra bøker der ute. Jeg er pilegrim va en god thriller. Har aldri vært spesielt glad i krim sjøl,men fått mer sansen for d no:)
      Ønske dæ ei riktig god jul! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg