En stemningsfull morgen

Se på den nydelige bestemoren min da <3 I dag har vi hatt en riktig så hyggelig julemorgen her i heimen, og det er fordi vi bestemte oss for å ta ned alt av innpakkede julegaver fra skap og soveromsgulv, og plassere dem fint under treet i stuen. Jo lengre jeg får nyte synet av dem, jo gladere blir jeg, så hva i all verden er det å vente på? Hehe! Herregud så koselig denne tiden av året er… Det har vært rene stormen på vestlandet i hele dag, men det har ikke gjort noen verdens ting. Helt nydelig er det å ligge innendørs i kosetøy hele formiddagen og bare lytte til den susende vinden utenfor.. Måtte de kommende dagene gå i sneglefart så denne ferien aldri går over!

– Årets julegaver er trygt plassert –

Besta er blitt rene kjendisen hun etter å ha stilt opp så mange ganger på bloggeriet. Blir både smilt til og hilst på av Stavangerfolk på gaten som forteller at de kjenner henne igjen som “Marthes bestemor”. Hihi! Noen bloggbilder til nå så må hun kanskje skrive autografer også? Haha <3 *Fingers crossed*

Etter en myk og meget stemningsfull morgen tenkte jeg å hoppe ut av kosetøyet og inn i noe mer shoppingvennlig! Jeg er nemlig bare halvferdig med julegavehandlingen, og har en ny shoppingdate med venninnen her hvert øyeblikk. Vi har hørt rykter om at et senter holder nattåpent, så der blir vi å finne de neste fire-fem timene. Mihi! Skal bare trykke i meg noen julekaker til først. -Og muligens se ferdig “Hjemme alene 5”. Det er så mange filmer jeg har lyst til å se de neste dagene at jeg ikke engang vet hvor jeg skal begynne..

Tre dager igjen til jul dere! Ikke glem å nyyyte <3

16 kommentarer
    1. Hei Marthe! Dette er første gang jeg har kommentert på en blogg. Jeg har lest bloggen din i flere år. Jeg ville egentlig bare si at jeg la merke til ei jente i Markens som var så utrolig søt med en hund som satt på en kjerre til en hest.. Så la jeg merke til at det var deg! Det var så fint å se at du virker akkurat like herlig på bloggen som i virkeligheten! Jeg har forresten jobbet som sykepleier i noen år og vet at du kommer til å gjøre deg utmerket i yrke! Håper du får en deilig jul!

    2. Ingrid: Å for en glad-kommentar 😀 Tusen takk for gode ord Ingrid. Slike tilbakemeldinger under bloggpostene gjør dagen min altså :’) Hehe, det er nok ikke en hund som får gå forbi uten at jeg har tatt litt på den.. <3

      Du og dine må ha goood jul!

    3. For en nydelig bestemor du har! Og hun er så heldig som ha deg! <3 Kos deg med julegaveshoppingen!

    4. Jeg jobber på Tastasenteret og ser bestemoren din titt og ofte 🙂 Jeg kjente henne igjen fra bloggen din ,og fortalte henne det en gang 🙂 Hun er så skjønn og snill 🙂
      God jul til deg og dine <3

    5. Bestemoren din er så skjønn!! Hun ser så ut som tidenes godeste person! Nyt juleferien og tiden med familien!

    6. Du må være det skjønneste mennesket av alle <3 også så fantastisk å se hvilket forhold du har til besteforeldrene dine! Åh, du er god som gull, Marthe :*

    7. Annette: Å <3 Koselig at du nevnte det for henne 😀 Nå går hun og smiler litt ekstra bredt i Stavangers gater sånn i tilfelle noen flere skulle kjenne henne igjen. Skjønneste dama jeg vet om altså <3 Kunne spist henne opp faktisk :') Tusen takk, og goood jul til deg og dine også! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg