– Wrapping Inspiration –

God kveld, god kveld! Fy som jeg har kost meg alene i Stavangers gater i dag. Jeg har løpt rundt i flere timer med seks proppfulle poser på hver arm, og bare glist fra øre til øre. Jeg elsker seriøst dette! Julegaveshopping er noe av det hyggeligste med hele julen, og jeg er så glad for at bestemor har gitt opp den opprinnelige planen vår om å bare kjøpe èn gave til hvert familiemedlem, så jeg kan få bruke litt mer enn en dag på den store gavejakten!

Det nest beste med julen er å kunne sette av en halv dag til å bare drikke kakao og pakke inn gavene på alle slags kreative måter, og dette har jeg tenkt til å gjøre allerede i morgen! Derfor har jeg brukt den siste timen på å lete etter litt inspirasjon på innpakningsfronten, og jammen fant jeg noen søte, nye favorittidéer i år også. Pinterest altså.. Den nettsiden har virkelig løsninger på alt.

Jeg vet ikke med dere, men jeg blir så inspirert av å se hvor lite som faktisk skal til for å kunne legge ordentlig lekre pakker under treet! Jeg skal rett opp på nærmeste kjøpesenter i morgen tidlig, handle inn noe nytt innpakningspapir med pyntedetaljer, og kose meg med innpakning til frokostkakaoen. Mmm!

-Men nå skal jeg først (etter sterk oppfordring fra to stykk besteforeldre) senke skuldrene, ta på meg joggebuksen, snurre en julefilm og spise mer julekaker. Jeg har allerede trykket i meg tre sjokoladerisboller under bloggskrivingen, men joda.. Jeg kjenner det er plass til noen kaker til. Ah, føler julen har servert meg en god dose splitter ny energi allerede <3 Stavanger, du har helt klart vært savnet!

7 kommentarer
    1. Fin inspo 🙂 Jeg ble ferdig med gavene 30.november, men jeg har ikke pakket inn så mange ennå 🙂 Skal hvertfall pakke inn med julekuler, godteristang, små bjeller og rødt silkebånd som pynt 🙂

    2. For noen nydelig gaveinnpakninger, altså! Lykke til med gaveinnpakningen! Du er alltid så flink med sånt!

    3. Virker som du alltid koser deg så masse i Stavanger og alltid ser frem til å komme på besøk, alltid så koselig å lese, litt spesielt siden det er her jeg bor<3 Dette kan gjerne være litt for privat og forstår selvsagt om det ikke er noe du vil svare på. Men det virker som besteforeldrene dine har det så godt sammen (etter det jeg har lest da.) Det hadde vært veldig koselig om du hadde lagt et innlegg om dem, hvordan de møttes og hvordan de klarer å dele hverdagen med hverandre, hvordan de "holder ut". Jeg må nesten le litt av meg selv som spør om dette, men er bare blitt litt over gjennomsnittet opptatt av kjærlighet og synes det er så spennende. Håper du får en kjempefin jul❤️

    4. ÅÅ du gir meg så mye positiv energi Marthe! Bloggen din er virkelig god lesning nå i juletiden <3

    5. Jeg elsker å pakke inn gaver. Men siden jeg har ligget syk halve desember så har gubben måte ta seg av alt dette. Og han har et over bruk av teip. Så gleder meg til å se folk skal åpne pakkene sine i år.
      Og værste var at jeg fant det fineste papiret i går i butikken. Og alle gavene våre var ferdig pakket for en uke siden trur jeg. Så sto et øyeblikk å vurderte å pakke opp alle pakke igjen for å pakke dem inn igjen xD
      http://www.josefine.blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg