Coming home for Christmas

Endelig er 19 desember her! -Avreisedagen til Stavanger. Jeg har virkelig hatt en helt fantastisk helg med så mange morsomheter at jeg ikke engang har klart å henge ordentlig med, men nå kjenner jeg det skal smake godt med en hel uke full av avslapning, julegaveshopping, og ordentlig kvalitetstid sammen med familien. Jeg har ikke sett et familiemedlem siden begynnelsen av oktober så nå gleder jeg meg bare en hau til å klemme på alle sammen igjen, ligge på bestemors sofa i pysj og kosesokker hele dagen, spise julekaker, god mat og lade opp alt av batterier <3 Jeg blir helt til 27 desember tenker jeg, og så bærer det hjem igjen til romjulsfrokoster, julesyforening hos meg, og nyttårsfeiring med mine beste.  


Jeg skulle gjerne ha tatt med disse nydelige hundevennene mine, men de leverte jeg fra meg i går da jeg var på rekemiddag hos bestis. Toget mitt går om fire små timer, så nå skal jeg pakke ferdig kofferten min, og ta med meg et bilag og to (tretti) for årets siste time hos Geiremann. Best for han at han ikke tømmer kontoen, for her skal det shoppes som bare FY de neste dagene! Haha. Ville bare innom for å hilse på før avreise, og fortelle dere at vi skrives fra favorittbyen neste gang <3 Ha en forbaska bra mandag alle sammen!

Gleder meg sånn til julaften nå! Tenk det er bare 5 dager igjen!

22 kommentarer

Siste innlegg