Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… 1. Syforeningen som Siri holdt hos meg på fredag. Å få besøk av jentene mine og bli kokkelert for er jo bare det hyggeligste i verden <3 2. Gårsdagskvelden. For ikke å snakke om dagen. Vi startet jo allerede klokken tre! Jeg turte ikke å ta med meg kamera ettersom vi skulle på byen senere, men fy så koselig det var å sitte og bake årets første pepperkaker, pynte Sellas juletre, høre på julesanger, drikke gløgg og pynte pepperkakehus. Timene fløy avsted, og vips så befant vi oss på Harvey’s dansegulv.. For en kveld!

Ukens oppskrift… Hmm, det må være resultatet av vegetar-eksperimenteringen min. “Chana Masala” oppskriften som jeg delte med dere tidligere denne uken. Vegetar-retten Siri serverte oss fredag var også helt nydelig så den har jeg sagt jeg skal stjele oppskriften på og dele videre med dere. 

Ukens nedtur… Dette har vært en småstressende uke for min del, og det takket være det muntlige eksamenskravet som skulle leveres og fremføres fra tirsdag til torsdag. Det gikk jo bra, og stort sett gjør det jo alltid det, men jeg kan ikke fordra slikt likevel, og har sovet urolig hver eneste natt hele denne uken. Nå var jeg riktignok ute i natt også, men jeg kjenner meg helt øør etter manko på søvn denne søndagen. Måtte neste uke by på hakket mindre bekymringer.

Ukens film… Well, hello! “How to be single”. Herregud som jeg lo..

Ukens cravings… En feeerieee! Juleferie med familien først, og så en reise til varmere strøk. Det er seriøst alt jeg tenker på om dagen. Jeg har så lyst til å bare dra bort litt, slappe av, lade opp batteriene og gjøre “gøy” fra mandag til søndag.. -Men nå er det ikke lenge igjen til skoleferien heller. Hang in there Borge!

Ukens innkjøp… Mitt nye par ankelboots vel! Åh, så fine de er. Gjorde ingenting at de var på halv pris heller. Gleder meg allerede til neste helg, for da skal årets første julegaver kjøpes inn. Det er black friday om fem små dager og da skal bestis og jeg tusle rundt i byens julegater. Elsker at de har fått opp julepynt og lys i Kristiansands shopping-gate allerede. Vi har virkelig den beste årstiden i vente <3

Ukens sang… 1. Elsa & Emilie – Au Volant 2. Trust Nobody – Selena Gomez

Akkurat nå… Skal jeg hoppe i dusjen, og gjøre meg klar for et par timer med teater og humor. Jepp, jeg har en latterfull kveld med fine folk i vente, og gleder meg en hau til tross for at øynene aller helst bare vil gli igjen akkurat nå. Er det helg så er det helg. Kan visst ikke gå glipp av en eneste morsomhet her i livet jeg da..

Ha en nydelig søndagskveld <3
Gleder meg til å gå løs på spørsmålene deres i morgen!

10 kommentarer
    1. Jeg så deg på Harveys igår, og herligfred å nydelig og stunning du er i virkeligheten! Hadde tenkt å komme bort for å hilse, for har lest bloggen din kjeeeeempe lenge og ALDRI har jeg sett deg hverken i byen eller på byen haha! Men det så ut som du koste deg veldig mye med latter og sang, så ville ikke forstyrre! Får håpe jeg en dag får sett deg igjen og få sagt hei, men ellers var kjolen og hele deg drit fin igår!

    2. For en fin uke du har hatt! Det var fint å høre at fremføringen har gått bra, du er så flink i alt du gjør så det kunne ikke gått noe annet enn bra. Men jeg kan tenke meg hvordan du har det før en muntlig framføring, jeg takler ikke framføringer og vil aller helst dø før jeg skal snakke. Jeg gleder meg også utrolig mye til ferie og jul! Jeg liker at du snakker om skole og julen, det gjør meg motivert og da har jeg noe å se frem til:) Jeg har sittet med skole hele helgen, og ser frem til å levere alt og snart få ferie, det er så mye som skjer og jeg drukner i skolearbeid. Men det er vel sånn VGS er. Håper du får en fin kveld, og en fin start på uka som kommer<3

    3. Monica: Ååå <3 For en herlig kommentar! Tusen takk for fine ord Monica. Du skulle baare ha kommet bort. Det hadde jeg bare satt pris på, og gjengen jeg satt med ville nok og ha tatt hilserunden 😀 Du får love å komme bort neste gang :') Håper du også hadde en toppers kveld!

    4. Hedda Kalfoss: <3 Du er så flink Hedda. Står på og jobber hele året og ikke bare i starten. Det er beundringsverdig. Snart kan vi begge ta oss en real ferie med god samvittighet, og i mellomtiden får vi motivere hverandre med både skole og juleforberedelser :') Masse lykket til med den nye uken. Håper du får gjort absolutt alt du skal <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg