#Spørsmålsrunde

God morgen alle sammen, og takk til mine kjære jenter for en riktig så bedagelig kveld i går! Jeg koste meg masse med nydelig mat, latter og sofalatskap <3 I dag er en ny dag, og den tror jeg blir enda bedre! “Juleverkstedet” til Selini trer i kraft allerede om noen timer, så for at jeg skulle få gjort noe som helst fornuftig denne morgenen sto alarmen min på 07.00 i dag. Hehe, lenge leve søvn altså! Får ta det igjen i morgen…

Nå tenkte jeg i første omgang å smelle i gang en liten spørsmålsrunde her. Jeg merker både på statistikk og kommentarfelt at det har begynt å titte innom en del nye lesere her på bloggen, og det er jo ingenting som gleder meg mer enn det! -Men da synes jeg også det er på sin plass med en ny spørrerunde. Kanskje noen av dere som har fulgt meg i årevis også har en ting og to dere lurer på? Det har jo hendt noen vesentlige forandringer siden sist! Hehe. Jeg lar ihvertfall kommentarene tikke inn til over helgen så går jeg løs på dem til uken. 

Har du bare ønsker til fremtidige blogginnlegg, så sleng gjerne igjen dem også!
Nå skal jeg lage meg en diger kopp kakao og pugge litt (mye) mer på sirkulasjonsystemet.

66 kommentarer
    1. Så moro med ny spørsmålsrunde 🙂 Jeg har noen spørsmål:
      – Hvilke land du ikke har besøkt enda, ønsker du å oppleve? Og hvorfor?
      – Hva husker du best fra barndommen din?
      – Hvis du hadde fått 10 millioner du kunne bruke på en dag, hva ville du gjort?

    2. Hvordan går det med deg etter bruddet med din samboer?
      Har du planer om å flytte senere eller har du funnet drømmeleilgheten?
      Hva synes du om de andre bloggerne på topplisten?
      Digger deg <3
      - Fast leser siden 2010.

    3. Du er jo bare utrolig effektiv og flink da! Skulle ønske jeg hadde litt av ditt pågangsmot 🙂 Jeg lurer på om du har noen spesielle planer for 2017? Eller noen reiseplaner? Veldig gøy å høre 🙂

    4. Hallo og god formiddag 🙂
      Jeg må først si at jeg synes det er så hyggelig å lese bloggen din hver dag! Du er veldig flink til å variere innleggene dine (elsker matpostene), tar fine bilder og skriver godt – så jeg blir hvertfall ikke lei. Attpåtil synes jeg du virker så sykt hyggelig, haha 🙂 men jo, til spørsmålet:
      Hvordan holder du deg motivert? Er student selv, og ja synes du virker veldig strukturert og flink! Tenker det aldri er dumt å ta imot tips på denne fronten.

    5. Hei Marthe.
      Jeg er en av disse som har lest bloggen din i fler år, men har noen spørsmål jeg også gitt. Hvordan har du det? Går det fint med deg midt oppi alt, studier, blogg og den nye tilværelsen som singel?<3
      Har dere mange juletradisjoner, kan du nevne noen?
      Hvor mange år er studiet ditt, og tenker du å gå rett videre i en eventuelt jobb ved siden av bloggen - når du er ferdig?
      Stor klem fra fast leser

    6. Hei 😀 til frem tidigere innlegg ønsker jeg at du fortsetter og sprer julestemning på bloggen,og kanskje kommer med noen julegavetips <3
      Spørsmålet jeg lurer på er om du kan fortelle litt om oppveksten din? Synes det hadde vært spennende. Kan huske å ha sett moren din på bloggen tidligere, men ikke de siste årene.. har dere kontakt?

    7. Endelig spmrunde!
      -Har du tatt silikon?
      -hvordan er kontakten mellom daniel og deg?
      -er du interessert i noen andre etter bruddet?
      -kan du legge ut sminkevideo?
      -reiser du ofte, og kunne du tenkt deg å møte følgerene dine?
      -hva synes du om operasjoner slik som brystreduksjon, restylane, rumpeforstørrelse osv?

    8. Hvordan kakao er det du driver å lager deg? Kan vi få navn/oppskrift på den?
      Hvor mye koster det å leie boligen din?
      Hva vil du si er hobbyene dine?
      Hva er det beste tipset du har til å vite om den personen du er sammen med er den rette?
      Hvor høy er du? Kan du sette opp en dagsmeny på det du spiser?
      Hvor mye får du spart i måneden?
      Når skal du begynne å date igjen? Har du noen tips til første date?

    9. Du nevnte at du skulle lage et innlegg om sykepleier-studiene, kommer det snart? Jeg gleder meg til å lese, har selv tenkt å gå sykepleien 😀

    10. Hvordan har du det for tiden etter alt som har skjedd i høst?
      Og hvor er kjolen fra? Den var rålekker!
      Ha en super helg!
      Klem fra Kine Marie 🙂

    11. Hvem er dine forbilder?
      Har du noen gode tips til å øve til prøver og slikt?
      Hva er ditt favoritt plagg?
      Hvordan går det med deg?
      Hva er din favoritt butikk?
      Ønsker du deg noen dyr i nærmeste framtid?
      Hva er ditt største ønske?
      Er det sykepleier du vil bli og jobbe som senere?
      Hvordan vil du si at du ligger an angående karakterer og slikt på skolen?
      Ønsker deg en god lørdag <3

    12. Hvordan får du ideer til blogginnlegg?
      Har du begynt å trene igjen?
      Skal du ut å reise i nærmeste framtid?
      Hvem er du i vennegjengen din? (Den morsomme, den forsiktige osv)
      Kan du svare på spørsmålsrunden på video? Det hadde vært skikkelig koselig <3

    13. Hvordan går det med deg?
      Hva tenker du er meningen med livet?
      Jeg vil bare igjen si at du er en positiv person. Selv om denne tiden så klart er trost så kommer du deg gjennom den på best mulig måte virker det som gjennom bloggen.
      Gleder meg til å følge deg videre frem over <3

    14. hvor gammel var du da du flyttet for deg selv for første gang?
      har du kontakt med moren og faren din?
      hvem skal du feire jul sammen med i år?
      kan du lage sminkevideo?

    15. Hvordan fikk du så ett flott liv med gode venner og alt du ønsker deg?
      Jeg elsker bloggen din, men blir nesten litt lei meg over å se hvor fantastisk du har det. Hvordan fikk du så gode venner?

    16. Kunne du lagd et eget innlegg om hvordan du studerer osv? Litt om hvordan du tar notater, går gjennom stoff og organiserer skoleting? Veldig interessert i å høre, for du virker som en veldig organisert person!

    17. Hvorfor snakker du aldri om moren din?
      Hvordan går det med det etter bruddet?
      Har du enda kontakt med Daniel?
      Har du noen gode studietips?

    18. Om du kunne byttet liv med en person i hele verden, hvem ville det vært og hva ville du gjort?
      Er det noe i livet du føler du mangler akkurat nå? Eller er livet sånn som du ønsker det?
      Kan du lage julegavetips-innlegg og jule- og nyttårskjole innlegg?

    19. Kan du skrive et innlegg om hvordan takle singellivet på best mulig måte? Skrive positive sider ved det osv
      – hvordan tror du livet ditt vil se ut om 10 år?
      – hvis du kunne valgt åssen livet ditt vil se ut om 10 år, hvordan hadde det sett ut? Bare å overdrive med usansynelige ting!

    20. Hvorfor valgte du å leie, fremfor å kjøpe leilighet? 🙂
      Går selv første året på sykepleien, og lurte på hva du synes om studiet så langt? Vil du ta videreutdanning?
      Hvordan er forholdet ditt til mamman og pappan din?
      Ha en fin dag!!

    21. Hvordan går dagene nå som du både har blogg og skole å tenke på?
      Hva gjør du når du sliter med motivasjonen?
      Ha en fin lørdag, skjønne Marthe!

    22. Hvordan går det med deg etter bruddet med tidligere samboer og har dere kontakt enda?
      Drikker dere alkohol på syforeningene deres eller er det mat og hygge?:-) Lurer fordi det høres så hyggelig ut og vil gjerne ha inspirasjon:-)
      Hva slags person er du første gang man møter deg?
      Hvordan er du på en første date?:-)
      Gjerne ha en kategori på bloggen som heter “Marthes råd” hvor man kan sende inn spørsmål i ulike kategorier også kommer du med gode råd/erfaringer/meninger:-)
      Flere innlegg om skole og studier, det er helt supert!!

    23. Kan du lage et innlegg om dine planer i julen? Og kanskje litt om dine juletradisjoner generelt? Koselig å lese om <3

    24. * Hvordan går det med deg etter bruddet med deg og Daniel?
      * Har du noe kontakt med han nå?
      * Tror du/dere at dere kan bli sammen igjen?
      * Kan du anbefale serier? Jeg ser du bruker å anbefale ofte om filmer, kjempe bra 😀
      * Sminke tips? hvordan sminker du deg, hva slags sminke bruker du?
      * Kan du komme med et innlegg om julegave tips til familie f.eks

    25. Hvordan syntes du det har vært å være så åpen om brudd og de store endringene som har ført med dette? Føler du at du må være så åpen, eller føler du at det hjelper deg videre?
      Har lest bloggen din i så vanvittig mange år, og blir daglig inspirert av alt du har å dele. Jeg syntes faktisk det er ganske utrolig hvor mye du har delt, og hvor vanvittig mange kategorier med godt innhold det er du har klart å formidle og skape.
      Stå på Marthe! Og god helg!

    26. Jeg liker bloggen veldig godt! Men en ting jeg savner litt, og det er de mer personlige innleggene. Litt mer meningsinnlegg, innlegg rett fra hjertet ditt.. Føler I det siste det har blitt en del gjentagelser. De fleste innleggene handler om retter og oppskrifter og et overblikk av dine dager… Det Hadde vært Så fint med innlegg der du åpnet Deg litt mer og skrev om ting du Føler, liker, misliker, tanker, meninger, dine drømmer, what you’re passionate about, osv.. Dette er kun en mening fra meg, mener ingenting vondt med det. Liker personligheten din veldig godt, og måten du skriver på. And you are very beautiful. So keep up the good work

    27. Har du noe kontakt med moren din? Husker før når du bodde med henne, ‘en etter du flytta ut har vi aldri hørt noe om hun..

    28. Hva er din favorittplass i leiligheten?
      Hvis du måtte velge en sjokolade som beskriver deg best, hvordan og hvorfor?
      Hvis du skulle blitt dødsgod i en idrett/sport hvilken ville du da valgt?

    29. – Har du noen Prahatips? Så vidt jeg husker var du der for noen år siden:-)
      – Kan du fortelle om et flaut øyeblikk fra barndommen?
      – Forstår om dette er privat, men jeg har lurt litt på om du har kontakt med moren din? Du nevner henne aldri på bloggen.
      Må bare si at du gjør en strålende jobb på bloggfronten. Naturbilder, reiser og mat inspirerer veldig. Og ja-takk til flere veggisoppskrifter!!

    30. Det kan hende det er litt sårt tema siden du nylig er ute av et forhold, men det virket som om dere hadde det veldig bra og at du var en god kjæreste. Har du noen tips foe hvordan man kan være en bra kjæreste, og balansere det med å fortsatt være enfold venn?:)

    31. Hei, jeg har lenge lest bloggen din og må jammen meg si at du er kjempe flink i alt du gjør. Litt på kjærlighetsfronten. Jeg har selv gjennomgått et brudd for ikke så lenge siden, noen ganger så bare blir dt sånn. Men så er spm.. hvordan håndterer du dager hvor du savner den personen, eller bedre sagt minner man hadde til felles? Man vil jo helst ikke uttrykke disse følelsene fremfor vedkommende.
      Takk for at du skriver en så fin blogg. 🙂

    32. Jeg føler jeg er i samme situasjon hvor du og Daniel var i. Jeg har en samboer jeg er veldig glad i. Men i det siste har jeg følt alt er feil, og føler vi passer bedre som venner. Er så redd for å velge feil. Hvordan kan man vite at man tar rett valg?

    33. Den nye leiligheten din ser helt nydelig ut 🙂
      Hvordan har du det om dagen?
      Og hvorfor har sletta bildene av eksen på insta? Selv de siste fra bruddet?

    34. Hei Marthe! Jeg er også en av de som har lest bloggen din i flere år, og etter min mening blir du bare bedre og bedre med årene! 😀 Jeg kjenner meg veldig godt igjen i hvordan du er som person, det virker som du er utrolig lik meg! Jeg har selvfølgelig klart å funnet frem et par spørsmål som du kan kose deg med til uken, hihi! Stå på videre <3
      Hvordan arbeider du når du jobber med skolearbeid?
      Når står du opp og legger deg hver dag? Sover du på dagen?
      Hvor mange kvadrat bor du på?
      Hva drikker du når du er vors/ute på byen?
      Spiser du store porsjoner mat til vanlig, og hvor ofte spiser du søtsaker?

    35. Hva ønsker du deg til jul?
      Har du noen tips til hva et samboerpar kan ønske seg til jul? Alltid et vanskelig spørsmål når man først får det, selv om man ofte tenker på det ellers :-p
      Hvordan klarer du å holde den kroppen når du ille trener så mye som før pg sånn?
      Har du noen gode lesetips til eksamen?

    36. Hvor mange søsken har du?
      Hva er ditt favoritt sminkeprodukt? Det aller aller beste som du bruker hele tiden?
      Hva er favoritt matretten din?
      Hva er din favorittkjole?
      ❤️❤️

    37. -hvor ofte trener du? Og hva pleier du å trene?
      -hvorfor trener du og hvordan klarer du å være såå tynn?
      -hvem gjorde det slutt av deg og Daniel?
      -hvordan er studentmiljøet i Kristiansand? Anbefaler du skolen?
      -hva ser du etter i en kjæreste?
      -hvordan får du så ren og fin hud?
      -og hvordan får du til å ha så flat mage hele tiden? Virker ikke som foodbaby eksisterer hos deg!!🙈
      -si tre positive og tre negative ting om deg selv
      -er du overtroisk? Tror du på ånder, spiritisme osv?
      -nevn tre ting som gjør deg lykkelig og tre ting som gjør deg ulykkelig

    38. Hei Marthe. Jeg har lest bloggen din gud vet hvor lenge, og ofte tenkt på dette, men aldri komt så langt som til å spørre.
      Jeg lurte på om du kunne fortelle litt om ditt forhold til dine foreldre?
      Jeg kan ikke huske å noen gang ha lest om dem, og det syns jeg er litt merkelig, for du fremstår så utroolig familiekjær og glad i dine nærmeste.
      Stor klem<3

    39. Fast leser som digger deg 💜 lurte på om du kunne skrive et skikkelig innlegg om sykepleier studiet? Fag, timer, praksis og generelt hva dere gjør og hvordan det er, jeg lurer på å studere det selv skjønner du 😉😉

    40. Er du helt ferdig med gutter for en stund, eller er du åpen for å møte noen om det plutselig skulle skje? Hvordan greier du og har du råd/plass til å handle så mye? Håper du svarer på videoblogg MED undertekst. Haha. Sliter med å forstå noen ganger 🙂

    41. Gøy med spørsmplsrunde 🙂
      1. Hvordan går det med deg?
      2. Hva synes du om de andre toppbloggerne i Norge?
      3. Hvem andre bloggere leser du, har du kontakt med moen av dem?
      4. Trives du på studiet ditt?
      5. Hvem er du i vennegjengen?
      6. Hvor mange følgere har du inne her på bloggen hver dag? Er så gøy å se når du snaper fra statistikken din!!
      Stor klem 🙂

    42. Hei Marthe! Jeg må bare si at jeg fikk helt sjokk når det ble slutt mellom deg og Daniel og jeg lurer så fælt på hvordan du “viste” at det ikke ville vare videre i fremtiden?

    43. jeg har lest bloggen din nesten helt siden du startet, og liker bloggen din veldig godt! jeg lurer litt på hvorfor vi aldri ser noe til moren din lenger? husker du bodde hos henne, dere var på ferieturer osv 🙂 og så lurer jeg på hva planene dine er for hus/leilighet. driver du å sparer for å kjøpe ditt eget?:-)

    44. Hei Marthe. <3 Har du tips til noen morsomme drikkeleker? Så en i den room-touren du postet som virket gøy.

    45. Har du noe kontakt med daniel nå etter bruddet?:-)
      Har du alle besteforeldrene dine i stavanger både på mors og fars siden? Hvem er isåfall “hvem”, hehe, hvem er altså foreldrene til moren din, og til faren din. Har du ingen familie i Kristiansand? og isåfall hvorfor bor du egentlig der da, og ikke i stavanger?;D
      Kan du svare på video 😀

    46. Har du planer om å jobbe som sykepleier etter endt utdannelse? Vurderer utdanningen selv nemlig 🙂
      Klem til deg

    47. Skulle ønske du kunne skrive litt mer personlige innlegg, og ikke bare overfladiske.. 🙂 vil gjerne lede mer om meninger, erfaringer osv.

    48. 1.Du er 30 år og har 60 år igjen å leve. Ville du helst beholdt en ung kropp, eller et ungt sinn i dine resterende år?
      2.Fortell livshistorien din i korte trekk.
      3.Hvilken evne eller kvalitet skulle du ønske du hadde hatt?
      4.Hva er din største bragd her i livet?
      5. Hva er ditt beste minne?
      6. Hva er ditt verste minne?
      7. Kunne du begynt med flere diy innlegg? Jeg husker det var alltid gøy før!
      Gleder meg til spørsmålsrunden!

    49. Var virkelig bruddet mellom deg å Daniel så bra som det fremstod på bloggen?
      Hvorfor skriver du aldri noe om moren din lenger?
      Hva synes du om Justneshalvøya?
      Hvilke interiørbutikker i Kristiansand liker du best?

    50. e-r det noe som helst sjangs for at du og xen finner tilbake til hverandre?
      -savner du han som kjæreste?

    51. Hei!
      Føler du at du har valgt rett studie? Mener å huske at du vurderte en del andre alternativer i vår. Så jeg lurer på om du mener sykepleierutdanningen var det rette for deg?

    52. Hva tjener du på bloggen månedlig og årlig?
      Får du uønsket oppmerksomhet av de du går i klasse med?
      Har du fått deg venner fra klassen din? Eller er det ikke noe mer enn “klassekamerater”?

    53. Du er så inspirerende og det at du leverer så bra på bloggen og skolen inspirerer meg til å jobbe på!! DU ER SÅ GOD!! Lurer bare på en liten ting, nå som du bor alene, er du noen gang husredd/ redd for å legge deg alene og være alene? digger deg og gleder meg virkelig til å lese bloggen din hver eneste dag <3 du er super, ha en super uke, klem fast leser <3

    54. Anonym: For en herlig tilbakemelding <3 Tusen takk! Angående spørsmålet ditt: Nei, jeg har merkelig nok aldri vært husredd. Tror kanskje det har med at jeg alltid har bodd i nye leiligheter som har vært godt belyste og ikke for store eller kalde 🙂 Stor klem tilbake!

    55. Hei Marthe! Hvor har du kjøpt kjolen du har på den på bilde i innlegget? Den var utrolig fin! <3 Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg