Weekend Mode – Check!

Hei og hopp, og riktig god fredag alle sammen! Da var det på tide å juble litt for helg igjen. Gårsdagens muntlige presentasjon er bestått(!) og alt er bare fryd og gammen. Vel ihvertfall nesten. Vi hadde som nevnt også prøve-eksamen i anatomi denne formiddagen og den ga meg alt annet enn noe godfølelse, så her må det steppes opp på puggefronten de neste ukene. Blir helt kvalm av tanken på at det bare er fire uker igjen når jeg ikke husker bæret av det jeg har lært og lest for to og tre måneder siden.. Heldigvis virket det som vi satt som like store spørsmålstegn alle sammen i klassen i dag, så disse fire neste ukene tror jeg vi er flere som skal bruke flittig.


En real slagplan skal legges på søndag, men planene mine for både i dag og i morgne ble satt for over en måned siden, så de timene kommer til å fly avgårde til hygge. Jeg har akkurat fått besøk av Siri, da hun skal holde syforeningen sin hos meg i kveld, og som nevnt et par ganger er det da vegetar som står på menyen! Wihuu, gleder meg til å observere hennes kokkekunster og ta med meg noen triks på veien. Hun sier hun skal servere oss en vegetar-curry, og det høres da ihvertfall ut som noe godt? Gleder meg til en rolig kveld med god mat, fine jenter, snoperier, stearinlys, tepper og kanskje til og med en jentefilm? Eller en liten thriller? JA!

I morgen er det Selini som har invitert på fest, og da starter vi faktisk dagen med juleverksted allerede klokken tre! Hihi, julekaker skal bakes, treet hennes skal pyntes og gløgg skal drikkes (med noen få alkoholprosent i). Høhø. Deretter bærer turen videre på byen for de som ønsker det <3 Ah, tror dette blir en riktig så bra helg jeg!

Kan dere prøve å kose dere like mye som meg?
Da får dere isåfall noen knalldager <3

17 kommentarer
    1. Hei, har begynt å lese bloggen din i det siste! Fantastisk inspirerende, jeg får faktisk dårlig samvittighet når jeg ser hvor mye du leser, så jeg må absolutt skjerpe meg (lærerstudent). Men det jeg lurte på er hva syforenkngen er? Kos deg i kveld 😀

    2. Hørtes ut som en helt fantastisk helg! Kos deg kjempe mye i helgen! Må si du kler hestehale utrolig godt, såå misunnelig!!

    3. Det er godt å høre at den muntlige presentasjonen gikk bra, og forhåpentligvis går eksamen også som det suser, selv om det ikke gikk så bra på prøveeksamenen 😀 Stå på! <3
      Håper syforeningen blir bra! <3 God helg, fine du 😀 <3

    4. Anbefaler deg å løse de 3-4 siste eksamenssettene, og pugge ekstra mye på disse 🙂 Man må nok bare akseptere at man ikke kan kunne alt til en slik eksamen 🙂 Det går nok helt topp! Jeg er ferdig til sommeren :o/:D Tiden går ekstremt fort! Klem

    5. Malin Haugen: Hei! Ja, om jeg bare finner ut av det selv. Hehe, til nå har jeg bare lest, skrevet notater og løst oppgaver til alle kapitlene, men hvordan jeg skal huske alt vet jeg jammen ikke.. I’m on it! Det må da finnes noen supre teknikker der ute! 🙂

    6. Stine: Ja, det høres ut som en god plan 🙂 Løse gamle eksamensoppgaver er pri 1 fremover! 🙂

      Heldiggris som er ferdig allerede om et halvår :’) Masse lykke til med siste bit av studietiden!

    7. Emilie: For en fin kommentar <3 Tusen takk! Syforeningen er bare vår lille faste samling av jentene én gang i måneden. En gang i måneden inviterer en av oss alle sammen hjem på middag, skravler og bare koser oss sammen. Det er ikke alltid alle har mulighet, men vi prøver ihvertfall å få det til 🙂

    8. Høres ut som en fantastisk helg! Selv blir det studier hele helgen, da uken ellers går til jobb! Ikke det kjekkeste jeg vet akkurat, men det er heldigvis bare noen få uker igjen!! 😀 Nyt lørdagen, fine deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg