Videoblogg – Housetour

E.N.D.E.L.I.G! Kvaliteten ble for dårlig da jeg lastet videoen opp i blogg.no så jeg var bare helt nødt til å redigere musikken om igjen og legge på et par av de teite youtube-sangene som faktisk er lovlige å bruke. Jaja nå har jeg lært noe i dag og! Håper det står bra til med dere denne søndagen? Min form er ihvertfall helt topp, og spesielt nå. Herregud så koselig det er å kunne publisere en video her igjen! Haha, jeg vet ihvertfall at familien i Stavanger vil sette stor pris på å få se min nye leilighet i levende bilder. -Kanskje ikke fullt så stor pris på å se glassene fylles med alkohol, men pyttsann. En gang i blant går det greit bestemor! Hadde det bare tatt litt mindre tid å redigere så skulle jeg ha laget snutter som dette til bloggeriet hver eneste dag <3 
 

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndagskveld!
Kjolen jeg har på meg er forresten DENNE til 399kr 
(affiliateslenke)

53 kommentarer
    1. Hei Marthe!
      For et nydelig hjem du har fått deg nå, elsker stilen! Jeg lurer bare på hvor du har resten av klærne dine? Sånn som bukser, treningstøy, sokker og undertøy etc., regner med at du har et skap til, men hvordan har du gjort det der? Bor selv i en liten hybel, og trenger virkelig gode tips for oppbevaring av ting! Og spesielt da klær, haha!
      Ha fortsatt en fin søndags kveld videre, klem <3

    2. Så utrolig flink du er til å redigere film! Det burde du gjøre oftere:) du har fått det kjempe fint i leiligheten også:)

    3. Fantastisk fin leilighet! Håper du får det godt der. det fortjener du!
      Den sorte kjolen til venninnen din, hvor er den fra? 🙂

    4. Så utrolig fint du har det og kjempe bra video 🙂 jeg bare lurte på hva var den drinken du lagde? Den så veldig spennende ut å fikk lyst til å teste den ut på neste samling med min vennegjeng 🙂

    5. Sarah: <3 Tusen takk 🙂 Tenker du på den rød? Det er bare halvparten julebrus og halvparten prosecco med isbiter. Det var faktisk superdigg! Den grønne drinken er mojito. Den er det kjæresten til Kristine som er best på så der skal jeg ikke dele noe oppskrift tror jeg 😀

    6. Siv: <3 Tusen hjertelig! Mener du kjolen til Annika? Hun i speilet? Den er ihvertfall fra Nelly. Kjolen til Kristine er fra Bikbok og kjolen til Selini husker jeg faktisk ikke 🙂

    7. Maria: Heisann Maria 🙂 Resten av klærene mine har jeg i en diger kommode og et dobbelt skap som står i gangen. Gangen er jeg ikke helt ferdig med enda så den får dere heller se siden 🙂 Det er ikke lett dette med oppbevaring i liten leilighet, men noen små ting jeg setter pris på er om jeg kan oppbevare ting i esker under sengen og bare dekke med kapplaken foreksempel, eller ha sofa/puff med oppbevaringsplass inni. Førstnevnte har jeg hentet mye oppbevaringsplass på 😀

      Tusen takk, det må du også ha 🙂

    8. Veldig fint å bli mer kjent med deg gjennom video. Du må lage flere slike, alt fra hverdag til fest. Jeg ble i godt humør, rett og slett. Tommel’n opp! Du har fått det koselig der du bor nå, forresten. 🙂

    9. Hei, utrolig fin leilighet! 😀 Hvor har du kjøpt alle de stilige bildene du har på veggene, og har du kjøpt den stilige tappebeholderen? 🙂

    10. Du nevner stadig familie på bloggen, men faren og moren din har jeg ikke hørt noe om? I dag er det jo farsdag og jeg må si jeg savner noe tips eller hilsner her…. 🙂

    11. Fyfader for en kropp du har! Virkelig perfekt. Har du silikon? 🙂 Siden puppene dine er så store og fine, mens du er så liten og tynn. Mulig du bare er ekstremt heldig og har helt perfekte gener. Nydelig fra topp til tå er du ihvertfall uten tvil

    12. Det var ikke så mye benkeplass på kjøkkenet til å lage mat, men leiligheten ser veldig koslig og fin ut

    13. Så fin video, unner deg virkelig at du faller til ro i et bytt og fint hjem. Hvor eg nattbordslampene fra?
      Klem

    14. Så fint du har det 😀
      For en stund siden kjøpte du den nettinggreia for å henge på veggen som du hang bilder på. Hvor kjøpte du den? 🙂

    15. For en lekker leilighet!!! Så deilig å komme emr på plass. Eg kjenenr til det med lite skapplass. Er det samme her.
      Eg bodde med eksen i et stor hus , så flyttet vi til mindre leilighet-så flyttet eg ut for megselv. Denne leiligheten er mye koseligere og eg trives MASSE,men den mangler 2 ting. Skapplass OG sol. Eg har fantastisk utsikt….,men kun sol fra 7 til 930 om sommeren hahahah 😀
      Heldigvis kan eg nyte den deilige utsikten hele året 😀
      Så veldig kjekt ut på fest hos deg 🙂 HVor er osteplanken fra og pris? en halv milliard?

    16. Hei! Jeg har lest bloggen din lenge, men tror ikke at jeg har kommentert før, men nå måtte jeg bare! Jeg må bare si at du er ei utrolig nydelig jente, og alt du lager (av mat og sånn) ser ut som 1000 diamanter. Helt fantastisk! Norges absolutt fineste blogg og peneste blogger! 🙂 De som får oppleve deg som sykepleier er utrolig heldig, for du virker som ei ordentlig omsorgsfull jente. Stå på <3

    17. Så utrolig fint du har fått det og får en fin vennegjeng dere ser ut til å være! Og så flink du var til å redigere, skikkelig feel good video samtidig som jeg klarte å slappe av til den, helt herlig! Dette burde du prøve på oftere:)
      Ha en strålende uke fine deg!

    18. cuskima: Tusen takk Lin :’) Det er rart med det, men det er så mye enklere å gjøre det hjemmekoselig når det er litt mindre! Vanskelig å ikke få følelsen av at det er ukoselig og kaldt når det er et stort hus som skal innredes! Skapplass er ikke det viktigste i verden heldigvis <3 -Men ja sol hadde nok jeg også savnet. Hihi, kan vel ikke få i bøtter og spann.. Osteplanken er fra Hansen og Co og koster 998kr. Alt for dyr spør du meg. Haha, hadde jeg bare vært litt mer handy så skulle jeg ha laget den selv 😛

    19. Denne filmen var så feelgood at jeg måtte se den 2 ganger! Nå gledet jeg meg plutselig enda mer til lørdag når jeg endelig skal reise hjem for å se jentene mine igjen 😀 Må også gi deg skryt for å innreda en helt nydelig leilighet på så kort tid, fikk masse inspo til hvordan jeg vil ha det selv 🙂 Håper du fortsetter å lage masse videoer, du er dødsflink! Kan jeg til slutt spørre hva den siste sangen het? 🙂

    20. Du burde begynne med flere videoer, Marthe! Helt seriøst! Sånn kunne jeg ha satt på repeat, fordi det er utrolig artig. Gleder meg til å se videre. Du har en nydelig leilighet, og du har en super fin stil <3 much love!

    21. jepp halv milliard hahahaha I knew it.
      Ja nei eg fant noen lekre små planker i stein his Tiger….i 2 farger….stein grå og stein beige….sånn marmor lignende begge utrolig fine <3
      Eg tenker eg finner en ridder med masse sol på hans eiendom 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg