Hello my name is nerd

– Geek of the week – ​

Hallo fra Borges lesehjørne! Mangler bare nerdebrillene nå så er jeg der.. Akkurat sånn som dette har jeg tilbrakt mer eller mindre hele onsdagen min, og forsåvidt også mandag og tirsdagskvelden. Hverdagslivet er kanskje ikke det mest spennende for tiden, men slik må det være. Det er fem uker til eksamen, og til tross for at høsten min fikk en litt uventet, trist vending har jeg ingen planer om å stryke. Det har definitivt stått litt kjipe tanker og flyttestress i veien for optimale studier den siste måneden, men fader heller dette skal jeg klare! Etter dagen i dag gjenstår bare ett kapittel, og optimismen min sier meg at mikrobiologi blir mitt favoritt-tema. Høhø! 


Jeg gjør ihvertfall det beste ut av kjedelige lesedager som denne. Det skal ingen få ta meg på! Jeg har ikke engang satt føttene mine utenfor døren denne onsdagen, men jeg har laget meg noen nydelige middager både i går og i dag, drukket flere varme kopper kakao, tent stearinlys, spist klemmentiner og prøvd å kose meg litt mellom immunsystem og hormoner. Det er utrolig hvor lite som skal til for å gjøre studietimene litt hyggelige! God mat gjør virkelig underverker på humøret. -Så er det viktig med en tv-pause når samvittigheten tillater det. Jeg skal ihvertfall unne meg en episode med både farmen og “Line dater Norge” før jeg legger meg. En ny akkurat lik dag venter meg i morgen igjen, og SÅ nærmer vi oss helg og litt mer spenstige ting på agendaen.

Mmm! Ser ikke denne retten god ut så vet ikke jeg.. Jeg knipset ikke noe steg for steg bilder i går, men det er bare svinekoteletter med cherrytomater blandet med litt grønn pesto, ruccolasalat, ovnsbakt potet med paprikakrydder og risottoris som jeg har mikset med litt agurk og gresk yoghurt. NOM! I dag derimot lagde jeg meg en “budsjettvennlig” rett med steg for steg bilder så den skal dere få full oppskrift på senere denne uken <3

Ville bare titte innom for å hilse på og dele noen snapshots fra studietimene mine <3
Håper det står bra til med dere alle, og at onsdagen har behandlet dere fint.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg