Tre høstfavoritter i garderoben

God morgen, og riktig god HELG dere! Denne fredagen har jeg gledet meg til hele uken, for nå hvert øyeblikk hopper jeg avgårde på spa-dag hos klinikk Nova. Hihi, jeg skal få en superdigg behandling som jeg skal fortelle dere mer om litt senere i dag, samt freshe opp vippene til helgens festligheter. Victoria kommer hjem til Kristiansand i helgen for å feire sine 24 år, så da er det klart at jentene må samles for en aldri så liten fest. Ellers må det handles inn en ting og to til morgendagen, for klokken 10.00 i morgen tidlig står Kristinemor på døren min for frokostservering før vi hopper avgårde til byen for å prøve noen lekre brudekjoler. Bestis har booket time hos byens fineste brude-butikk så da skal det prøves, hulkes og klemmes. Åh, som vi gleder oss!


Men nå, over til det denne posten skal dreie seg om. -Mine tre nye høstfavoritter i garderoben. Er det noe jeg er på utkikk etter om dagen så er det overdeler som kan holde meg varm i vinter, og da helst gensre i lyse farger som kan opprettholde humøret i disse mørke novembertider. Disse tre gensrene her var ikke bare nydelige på fargen, men også silkemyke i stoffet, så da ble jeg bare nødt til å slå til. Alle tre fant jeg på Bikbok!

Ville bare tipse dere andre som er på utkikk etter noe annet enn sort.
Var de ikke lekre? Vi skrives igjen senere i dag! Ha det fint så lenge <3

11 kommentarer
    1. Jeg får ta en tur å se om dem har disse i byen etterpå😀 De var superfine!!😊 Hvor er kleshengerene fra?😀

    2. Åå de så helt fantastisk deilige ut! Tror jeg må ta meg en tur på Bikbok i løpet av helgen altså hehe.. Og de perle-kleshengerne var helt nydelige! Vet du hvor du har kjøpt de? 🙂
      Ha en fortsatt fin helg skjønneste deg!

    3. Ann Caroline: Ikke sant? 😀 Hengerne er fra Lisbeth Dahl. Jeg fikk dem av bestemor, men jeg vet de fås kjøpt flere steder på nett, så det er bare å google Lisbeth Dahl perlekleshengere så dukker det nok opp flere norske nettsider 🙂

    4. Rikke: Tusen takk! Jeg har tatt på meg den blå i dag og vil bare kose ihjel min egen overdel. Haha! Kleshengerne er fra Lisbeth Dahl, men de fås kjøpt mange steder på nett 🙂 Du må bare google lisbeth Dahl perlekleshenger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg