The Very First Date

Fy for en koselig start på dagen! Ja til flere frokoster som denne! Er det en som vet å ta vare på kundene sine, så er det Geir. Altså.. Ikke bare gjør han en super jobb med regnskapet, men han inviterer bloggerne sine hjem på middag, arrangerer julebord for oss, og kan fint finne på å ringe i ferien sin bare for å høre at alt står bra til. Jeg vet seriøst ikke om noen annen regnskapsfører som bryr seg så mye.

Jeg hadde egentlig et møte med han samme tirsdag som jeg delte romantikktrøbbelet mitt med dere lesere, og da jeg sendte ham en melding om at jeg ikke klarte å komme fikk han så vondt av meg at han ville booke et fly straka vegen til Maldivene bare så jeg skulle få meg årets ferie. Haha, ja Geir Kristina fortalte meg det. Du er god som gull, og per dags dato tror jeg også du er mannen i livet mitt med flest stjerner i bestemors bok.



– Team Building Med Regnskapsføreren –

I dag hadde han tatt på både finskjorta og spanderingsbuksene, og med litt vin og øl i glassene var lunsj-stemningen upåklagelig. Målet hans var å gi meg en aldri så liten motivasjonsboost på jobbfronten og det klarte han jammen og. De neste månedene skal jeg følge Geirs “Get Rich” strategi slavisk, og oppnår vi mine satte mål så har jeg lovet å spandere på han en sydentur neste sommer. Hehe, oh yes, bare å jobba på! 

Nå er jeg tilbake i min fine lille leilighet igjen, og her skal jeg tilbringe resten av torsdagen med nesa langt oppi pensumbøkene. Kjenner det skal smake rimelig godt med helg snart nå. Jeg har så mye hyggelig på planen at jeg nesten ikke vet om jeg får sove i natt. Haha.. En siste innspurt, så er vi der!

Takk for en nydelig lunsj Geir. Og for at du ville være min første date da!

17 kommentarer
    1. skal isabell s. raad være med på julebordet i år? har lest at geir har blitt regnskapsføreren hennes også

    2. Anonym: Nei, det tror jeg ikke. Geir har flere bloggere enn Kristina og meg, men det er bare vi som har laget vår egen lille julebordstradisjon. Hehe, i år blir det meg, Kristina, fruen til Geir og halve familien hans <3 Gleder meg en hau!

    3. Herre, for en herlig mann <3 håper du får en strålende helg, Marthe! Jeg har vært fast leser av bloggen din i nesten 1,5 år så jeg er vel en ganske ny leser, men jeg må si at det alltid er en fryd å klikke seg inn her <3

    4. Geir virker fryktelig skjønn, dere er heldig som får jobbe med han! Jeg må også si at du virker som en helt fantastisk jente! Makan til utstråling og positivitet du alltid viser her på bloggen. Jeg synes det er beundringsverdig å lese hvordan du kommer deg gjennom bruddet, og prøver å gjøre maks ut av hver dag.
      Stå på Marthe, det er alltid en glede å lese bloggen din! Håper helgen din blir fin <3 stor klem fra Ingrid (fast leser)

    5. Sitter her med et stort gliis, for en herlig og omtenksom mann, alle burde vel hatt en Geir i livet sitt <3 heldig du marthe! Lykke til med å get rich, hehe heier på deg!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg