Some Kind Of Beautiful

Morn morn! Før jeg hopper avgårde på lunsj med Geir, har jeg lyst til å dele ukens filmtips med dere. Denne gang en romantisk komedie med en rekke kjente skuespillere. Jeg sovnet til den sent i går kveld, da jeg var møkklei alt som går under anatomi og fysiologi, og brukte den rett og slett som en herlig liten avkobling. Det er ikke så ofte jeg ser romantiske komedier som jeg faktisk finner morsomme , men denne likte jeg virkelig! Stort sett går det i spenningsfilmer her i gården, men skulle dere ha noen lure tips til gode komedier så hyl gjerne ut!


– Some kind of Beautiful – 
Kjekke og suksessrike professor “Richard Haig” underviser i romantisk poesi på jobb, og tar undervisnigen til nye høyder når han på hjemmebane kjører hemmelige affærer med de lekreste studentene sine. En dag treffer han nydelige Kate (Jessica Alba) som bare seks måneder senere forteller han at hun er blitt gravid.

Han ser ikke noe annet valg enn å gifte seg med henne, flytte til Los Angeles, og gi opp ungkarslivet for å konsentrere seg om sin nye familie. Problemet er bare at Kate en dag kommer hjem med beskjeden om at hun har forelsket seg i en annen. Richards verden raser sammen, og problemene hans blir bare flere og flere, helt til han en dag når bunnen av bunnen og blir arrestert for fyllekjøring. Kates eldre søster “Olivia” kommer på besøk for å hjelpe Richard med oppdragelsen av sønnen, og ettersom denne damen heller ikke er å forakte utseendemessig, går det ikke lange stunden før Richard havner på nye trøblete veier..

En romantisk komedie på 95 minutt som jeg ikke ville vært foruten. Herlighet som jeg humret og lo til tider. Dessuten er damene i denne filmen så nydelige at bare beundringen av dem er grunn nok til å snurre den morsomme historien. Jeg fant filmen på Viaplay, og traileren legger jeg ved under her.

Du får spare den til helgen hvis du ikke har tid til å snurre film i kveld.
Tenk, snart kan jeg begynne å tipse dere om julefilmer. Wææ, jeg gleder meg!

17 kommentarer
    1. Hei marthe! lurte på hvor du har kjøpt dynetrekket ditt fra? er selv på utskikk etter grått, men finner ingen plasser

    2. Du må se den nye filmen med Zac Efron og Adam DeVine. Mike and Dave needs wedding dates! Festlig film altså 😂

    3. Ingvild: Tusen takk! Denne skal jeg også se og få sjekket ut. Den har faktisk stått på listen over filmer jeg vil se lenge. Det har bare alltid dukket opp noe annet jeg må se først <3

    4. Du må se The Heat og Bridesmaids, begge med Melissa McCarthy, sistnevnte har jeg sett flere ganger og ler så jeg griner, haha 🙂

    5. Ser ut som du har det fint nå, og det er godt å se! 🙂 Hvordan du har det ellers, vet ikke jeg. Men på bloggen virker det ut som du har det fint nå 🙂
      Jeg har aldri hatt kjærlighetssorg sjøl før, men vet om mange som har hatt det og de er så triste og leie og orker ingenting i flere uker etter bruddet…
      Men folk er forskjellige. Du er sterk, og har en stå-på-vilje! 🙂
      Håper det går bra med skolen! 🙂 Lykke til med alle eksamner fremover <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg