On my new walls

God lørdagskveld fine dere! Da var det på tide å dele et lite bildedryss av leilighetens nypyntede vegger. Jeg har hatt en riktig så innholdsrik lørdag med både fornuftige og ufornuftige gjøremål, så i dag klager jeg ikke på noe som helst. Kvelden har jeg bare brukt på lesing av pensum, men det er jo spennende det også! Kanskje ikke like spennende som morgenaktivitetene mine, men ihvertfall interessant. Hehe, Kristine og jeg hadde bare den beste formiddagen i byen i dag. Vi trasket rundt i to timer, spiste god lunsj på Herligland, så på gifteringer til henne og mannen, og skravlet om bryllupsplanlegging og jakten på den perfekte kjolen. Gleder meg sånn til å være med henne på prøving at jeg snart ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Kjenner klumpen i halsen bare av tanken på synet av henne.. <3 Åh, nydelige bestis fortjener ingenting dårligere enn det fineste bryllupet noen sinne.

Kontrakt med huseier har jeg også signert i dag, og jammen kom hun ikke på døren med både blomster, kort og innflytningsgave også til meg. Herlighet, så heldig jeg har vært med utleierne mine opp igjennom.. Det skal bli en fryd å bo i samme hus som den herlige familien her. Jeg kjenner faktisk litt til huseieren fra før av også, da hun var distriktsjefen min på Vero Moda i gode, gamledager! Moro å tenke på at jeg noen år senere skulle flytte inn i huset hennes. 

Nå skal jeg få i meg noe mat og hoppe tilbake til pensum igjen! Jeg har enda en hel del igjen å lese på, men det kommer heldigvis en dag i morgen også. Håper dere alle har det bra? -Så håper jeg dere liker min nye veggpryd. Mihi, alle plakatene har jeg kjøpt meg på Desenio.no og alle rammer er fra Ikea 🙂

– Kjøkkenplakater fra Desenio –

Spør hvis dere lurer på noe <3 Ellers må dere ha en fortsatt fin lørdag!

24 kommentarer
    1. Det ble kjempefint. Men er det en grunn til at du kjøper plakater og rammer selv istedenfor å få de sponset slik andre bloggere gjør? Desenio betaler ikke bloggere for innlegg men sponser de skriver de, selv om bloggerne selv skriver annonse over innleggene sine. Spør din venninne Kristina hvordan hun får det til. Hun skriver jo annonse på gratis hotellopphold også selv om hotellkjeden sier de kun sponser opphold 🙂

    2. Kathrine: Takk for det! Jo, jeg fikk forrige pakke med plakater sponset jeg også, men akkurat denne gang betalte jeg bare. De er ikke så fryktelig dyre 🙂 Om Kristina skriver annonse eller sponsorgave over innleggene sine har ikke så mye å si. Så lenge vi merker innlegg som det så følger vi reglene 🙂

    3. bor du i samme hus som utleier eller leier du en leilighet som de har? håper du kan vise leiligheten på video eller i bilder. hadde vært kjekt å se hvordan det ser ut når du har fått på plasss møbler og pynteting

    4. Hei Marthe!
      Nydelig veggdekor! Tenkte å bestille slike plakater selv. Er rammene også fra Desenio? 🙂
      Ser frem til å bli med deg på denne spennende reisen – håper og tror du kommer til å få det koselig i nytt hjem <3

    5. Veldig fine plakater!
      Jeg har selv nettopp flyttet inn i min leilighet og trenger pynt på veggene. Men jeg lurer på hvordan du har hengt opp plakatene, er det med en slags teips og i så fall hvor har du kjøpt det? 🙂
      klem!

    6. Anonym: Jeg bor i samme hus som dem, bare atskilt under 🙂 Ja, jeg tenker jeg skal lage en videoblogg av hele leiligheten så fort den er klar 😀 Det er så koselig her at <3

    7. Hei. Jeg lurer på hvilken str du har på “&” bildet? Synes det er så vanskelig å velge str når jeg går inn for å bestille 🙂

    8. Så fint du har fått det allerede! Elsker når du legger ut interiørinspirasjon som dette, vi har tydligvis lik stil men jeg er langt fra så flink som deg på å faktisk få ting til å funke. Også tror jeg ikke min utleier hadde vært like grei som din på det å spikre i veggene, så det er jo litt kjedelig. Får prøve å godsnakke litt med ham, haha.
      Kunne du forresten tenke deg å lage et innlegg om tips til farsdagsgaver? Jeg har så lyst til å gi min far noe fint, men er så vanskelig å komme på noe lurt til en på 40+ som “har alt”.

    9. Super fine bilder! Ser ut som du kommer til å stortrives! 🙂 <3 Men hva er størrelsen på bildene? De som er på den veggen med fjær og &?

    10. Ah som jeg elsker stilen du kjører her! Her akkurat den stilen jeg prøver å kjøre selv, men sliter så innmari med å finne pene gjenstander! Hadde vært kjekt hvis du hadde laget et innlegg eller en video hvor du forteller/viser hvor alt er fra! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg